Hyvä oli Sophien esitys, mutta kalpenee kyllä orikinellille mennen tullen:Eilisen diskotähdet palaavat - ja laulavat tyhjille katsomoille, kiitos koronan.
Lispeþi mis maailma menee?Hyvää uutta!
Nyt täytyy ladata vähän akkuja musaa kuunnellen ni jaksaa taas viikonlopun kirmata noiden urheilijoiden mukana. Molemmilla parit pelit - onneks Uudellamaalla kaikki pelit tällä kertaa.Lispeþi mis maailma menee?
Pelastuuko maailma hyppäämäl?.Nyt täytyy ladata vähän akkuja musaa kuunnellen ni jaksaa taas viikonlopun kirmata noiden urheilijoiden mukana. Molemmilla parit pelit onneks Uudellamaalla kaikki pelit tällä kertaa.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Riippu vähän et kuka hyppää ja kuin korkeelta.Pelastuuko maailma hyppäämäl?.
Mul tulee ikävä. Täällä mun sydän aukes kunnolla se oli vitun kaunista. Se meni loppuu kohden vituiks. Mut ehkä ihmiset on ansainnu ikuisen onnen. Mä oonkuin varjo häpeen viitassa eikä pysty enään. Mut ei se oo helppoo mä vaan toivoisin et jumala armahtaa. Ja päästä ikuiseen rakkauden mereen. Ihmiset on ansainnu parasta vaikkakin julmien tekojen jälkeen mut se loikka pelottaa.Riippu vähän et kuka hyppää ja kuin korkeelta.
Mul tulee ikävä. Täällä mun sydän aukes kunnolla se oli vitun kaunista. Se meni loppuu kohden vituiks. Mut ehkä ihmiset on ansainnu ikuisen onnen. Mä oonkuin varjo häpeen viitassa eikä pysty enään. Mut ei se oo helppoo mä vaan toivoisin et jumala armahtaa. Ja päästä ikuiseen rakkauden mereen. Ihmiset on ansainnu parasta vaikkakin julmien tekojen jälkeen mut se loikka pelottaa.