Perjantain tiskoteekki!

Vain elämää helmiä:

Viimeksi muokattu:
vierailija
Juu, eht ja junnu-mm kiva katsoa kun pojilla on kova nälkä ja etenkin junnu-mm, kun on näytön paikka monelle.
No ei eht mitään höntsää ole! Belive me, mun poika pelaa lätkää ja se on höntsää!
Oli tänään muuten vauhdikas peli ruattia vastaan! Kemiläisen onetimer oli kyl melko namu!!!
Pojat oli kyllä hyvässä tikissä!

Jalkkistakin oon alkanu seuraamaan kun nuorempi lapsi futaa.

Päivä menny kotitöitä tehdessä, ruoanlaitossa etc. ja naaperoiden varusteiden huollossa jne.
No mun rakas tyttö oli kirjottanu mulle ekaa kertaa ite ja se oli niin sulosesti kirjotettu et kauneus läikähti mun pienes sydämmes. No mä pidän höntsänä eht. Sitku alkaa mm ni sit katon mut ei läpsyttelyä jaksa. Oltiin kun suomi voitti lätkäs kallios huutamas kun jätkät meni ohi. Mikäs sun suosikki jengi on?

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No mun rakas tyttö oli kirjottanu mulle ekaa kertaa ite ja se oli niin sulosesti kirjotettu et kauneus läikähti mun pienes sydämmes. No mä pidän höntsänä eht. Sitku alkaa mm ni sit katon mut ei läpsyttelyä jaksa. Oltiin kun suomi voitti lätkäs kallios huutamas kun jätkät meni ohi. Mikäs sun suosikki jengi on?
Wau kun isin pikku tyttö tuolleen!!❤

Jokerifani oon ollu pienestä asti, enää en niin aktiivisesti oo seurannut, sillon tällön matsissa käyty. Ei oikein kerkii enää mihkään kun lasten fudis ja kiekko vie melko suuren siiflun ajasta.

vierailija
Wau kun isin pikku tyttö tuolleen!!

Jokerifani oon ollu pienestä asti, enää en niin aktiivisesti oo seurannut, sillon tällön matsissa käyty. Ei oikein kerkii enää mihkään kun lasten fudis ja kiekko vie melko suuren siiflun ajasta. Mäkin jokeri fani pienestä. Mites sun ilta mennyt?.
Vittu ko jokerit palais liigaan. Ois kiva hifki matsit.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä