Perjantain tiskoteekki!

Nuori vietnamilaisnainen lupailee (tulevalle miehelleen?) kovin perinteisiä.
Ote sanoituksesta englanniksi käännettynä:
[Verse 2]
I'm gentle, I'm jolly
I love being home, and I cook so well
I'm good at sewing and embroidery
And I will love you faithfully
My love is for you
Only for you
Boys are lining up but its' you that I see
Believe me, I'm waiting
To hear what you have to say

Miten voit normilla kuunella vai ootko läppärillä vai kuunteletko suoraan tässä?. Mun frendi suositteli iptv saa 7 tuhatta kanavaa 80e vuosi hintaan sisältää kaikki urheilu kanavat. Hei mikä olikaan sun suosikki lätkä jengi?. Vai maajoukkoe pelit?. Paljon se lätkä paketti maksaa ja mitkä maat siihen kuuluu?.
Känällä oon ja normi juutuuppia kuuntelen tällä.

Dplay lätkäpaketti koska en kerennyt katsella Karjalaturnausta reaaliajassa. Olikohan parikymppiä...öö...
Siinä on liiga-pelit, eht, ja jotain, en oo kunnolla edes kerenny tutustua, yhen pelin oon kytänny sen kautta.

Huomenna tulee Suomi-Ruotsi 17:30 muistaskseni ja kanava on tv viisi.
Takkiin on tullut edellisissä, mutta jospa nyt Ruotti ees voitettas isänpäivän kunniaks!

Noh. seuraan junnuleijona mm, leijona mm, eht, jotain khl (koska jokerit), nhl jonkin verran ja Capitals on suosikki koska Ovetskin.❤

Hyvää isänpäivää siulle!:)

vierailija
Känällä oon ja normi juutuuppia kuuntelen tällä.

Dplay lätkäpaketti koska en kerennyt katsella Karjalaturnausta reaaliajassa. Olikohan parikymppiä...öö...
Siinä on liiga-pelit, eht, ja jotain, en oo kunnolla edes kerenny tutustua, yhen pelin oon kytänny sen kautta.

Huomenna tulee Suomi-Ruotsi 17:30 muistaskseni ja kanava on tv viisi.
Takkiin on tullut edellisissä, mutta jospa nyt Ruotti ees voitettas isänpäivän kunniaks!

Noh. seuraan junnuleijona mm, leijona mm, eht, jotain khl (koska jokerit), nhl jonkin verran ja Capitals on suosikki koska Ovetskin.

Hyvää isänpäivää siulle!
Ach sä tykkäät lätkästä. Mä oon ollu peleistä ulkona 8 kuukautta frendin kaa katottiin matsei. Mut käy googles kattoo iptv. Saat kaikki tykkäätkö fudiksest?. Eht turnaus on höntsää missä pitäis kokeilla junnui. Kiitoksia. Mäkin tykkään ovetskinistä. Mites sun päivä menny?.

Ach sä tykkäät lätkästä. Mä oon ollu peleistä ulkona 8 kuukautta frendin kaa katottiin matsei. Mut käy googles kattoo iptv. Saat kaikki tykkäätkö fudiksest?. Eht turnaus on höntsää missä pitäis kokeilla junnui. Kiitoksia. Mäkin tykkään ovetskinistä. Mites sun päivä menny?.
Juu, eht ja junnu-mm kiva katsoa kun pojilla on kova nälkä ja etenkin junnu-mm, kun on näytön paikka monelle.
No ei eht mitään höntsää ole! Belive me, mun poika pelaa lätkää ja se on höntsää!:D
Oli tänään muuten vauhdikas peli ruattia vastaan! Kemiläisen onetimer oli kyl melko namu!!!❤
Pojat oli kyllä hyvässä tikissä!❤

Jalkkistakin oon alkanu seuraamaan kun nuorempi lapsi futaa.

Päivä menny kotitöitä tehdessä, ruoanlaitossa etc. ja naaperoiden varusteiden huollossa jne.

Yhteistyössä