Perjantain tiskoteekki!

Muistatko tän:

 
vierailija
Aaa, laitin joskus vuosia sit tän sulle ja muistelisin että et olis kuullu sitä ennen...voi olla että muistan väärinkin.

En oo jaksanut selata ketjua alusta loppuun, jossain kohtaa kyl vois.
Arvaa vituttiko mua kun vuosia metästin yhtä biisiä ja noi linkit oli menny vanhaks ja mä niin harmistuin kun se mulle rakas biisi oli hukas. No nyt vuosia myöhemmin löysin sen levyn mut se oli bannattu suomes jonkun runkkarin toimest. Mut sit tapahtu ihme mä poistin kaikki muut biisit ni se bannattu levy jäi ainoaks. Kun se levy vaihtu heti seuraavaan. Sit pystyin menee sen levy alle sen levyn about 20 biisist 5 oli siinä alla ja yks niistä oli mun rakas biisi vuosien jälkeen sain sen
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Arvaa vituttiko mua kun vuosia metästin yhtä biisiä ja noi linkit oli menny vanhaks ja mä niin harmistuin kun se mulle rakas biisi oli hukas. No nyt vuosia myöhemmin löysin sen levyn mut se oli bannattu suomes jonkun runkkarin toimest. Mut sit tapahtu ihme mä poistin kaikki muut biisit ni se bannattu levy jäi ainoaks. Kun se levy vaihtu heti seuraavaan. Sit pystyin menee sen levy alle sen levyn about 20 biisist 5 oli siinä alla ja yks niistä oli mun rakas biisi vuosien jälkeen sain sen
Ei oo totta! Vitsi mikä tsägä!❤
 
vierailija
Näkykö siellä vielä kuvia? Jos mä osallistuin siihen ketjuun niin älä ainakaan tässä julkaise linkkiä.
Mä en osannu siihen aikaan vissiin laittaa kuvia niin, että ne saa poistettua!
Siis sielöä näkyy mun kuva ja ainakin bootypeppin mä muistin lähelle sitä sivuu missä olin ni en kaikkee lukenu toki mies1 keskustelut :)lukasin uudestaan se oli yli 100 sivunen hauskaa oli silloin
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä