Perjantain tiskoteekki!

Nojoo joskus kerroit. Mut laitoin ton soimaan ton travellerin. Mites saitko yrityksen pyöriin. Pahoittelen en koskaan päässy paikalle
Juu, mutta ei paljasteta ihan kaikkea koska täällä pyörii jos jonkin näköistä stalkkerihörhöä! Enää ei ole tosin tappouhkauksia tullut!:D:unsure:
Ja mun piti sulle kirjoitella, mutta en ole saanut aikaiseksi.*facepalm*
 
vierailija
Juu, mutta ei paljasteta ihan kaikkea koska täällä pyörii jos jonkin näköistä stalkkerihörhöä! Enää ei ole tosin tappouhkauksia tullut!
Ja mun piti sulle kirjoitella, mutta en ole saanut aikaiseksi.*facepalm*
Täh tappo uhkauksia palstailun takiiko? Nojoo mä olin tosi sekasin ja harhojen maailmassa nyt on taas rauhallisempi ja tuntuu normaalimmalta hitto mä ptin ohjeet vääryydeltä ja hukkasin itteni. Soi repiitillä toi travelleri.
 
Täh tappo uhkauksia palstailun takiiko? Nojoo mä olin tosi sekasin ja harhojen maailmassa nyt on taas rauhallisempi ja tuntuu normaalimmalta hitto mä ptin ohjeet vääryydeltä ja hukkasin itteni. Soi repiitillä toi travelleri.
Siis palstalla joku triviaali mieshenkilö vähän innostui ja alkoi uhkailemaan, siitä on jo vuosia.

Hyvä, että oot taas ”normaalimmassa” elämässä kiinni.❤

 
vierailija
Siis palstalla joku triviaali mieshenkilö vähän innostui ja alkoi uhkailemaan, siitä on jo vuosia.

Hyvä, että oot taas ”normaalimmassa” elämässä kiinni.

Joo kesän loppu oli rankka. Olin menossa hyppään kalliolta kun parhaan ystävän sisko laittoi viestii et mun paras ystävä oli tappanu ittensä. Vittu se tuntuu pahalta. Mut toivon et saan anteeks omat hölmilyt. Emmä haluu olla mikään pahis. Se rakkauden maailma on niin suuri et haluisin takas ja kokee kaiken kerran oon täällä hetken verran. Hitto ku mokasin tarvii rohkeuden ja itsetunnon takas. Mut ei kusipäisyyttä enään.
 
Joo kesän loppu oli rankka. Olin menossa hyppään kalliolta kun parhaan ystävän sisko laittoi viestii et mun paras ystävä oli tappanu ittensä. Vittu se tuntuu pahalta. Mut toivon et saan anteeks omat hölmilyt. Emmä haluu olla mikään pahis. Se rakkauden maailma on niin suuri et haluisin takas ja kokee kaiken kerran oon täällä hetken verran. Hitto ku mokasin tarvii rohkeuden ja itsetunnon takas. Mut ei kusipäisyyttä enään.
 
Mites teijän perheellä menee?. Se on tosi mä en oo rakastanu ketään niinkuin mun lasta maan päällä. Hitto tyttö jo7
Ei hiivatti - vastahan tyttö oli vauva!!!!
Mun skidit on jo teinejä (13 ja 14), heistä tulla tupsahti kilpaurheilijoita, ovat melko hyviä jopa.
Mamman pikku silmäterät - on niiden kanssa tosi hyvä olla!❤ Ovat mielettömän hauskoja, melko nokkelia ja velmuja pikku ihmisen alkuja.❤
 
vierailija
Ei hiivatti - vastahan tyttö oli vauva!!!!
Mun skidit on jo teinejä (13 ja 14), heistä tulla tupsahti kilpaurheilijoita, ovat melko hyviä jopa.
Mamman pikku silmäterät - on niiden kanssa tosi hyvä olla! Ovat mielettömän hauskoja, melko nokkelia ja velmuja pikku ihmisen alkuja.
Joo se oli 1.5 vuotta kun tänne tulin. Muistatko kun sanoit et elät seesteistä elämäö?. Huh mäkin ootan teiniikää kun on tota tempperamentia. Alatko jäämään nokkeluudessa jo jalkoihin;). Toivottavasti saavat nautintoo ja ehkä bonarina kultamitalit suomeen ni voidaan karjuu telkun ees ja tuulettaa. Mut hyvä kunto ja ilonen mieli pääasia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Joo se oli 1.5 vuotta kun tänne tulin. Muistatko kun sanoit et elät seesteistä elämäö?. Huh mäkin ootan teiniikää kun on tota tempperamentia. Alatko jäämään nokkeluudessa jo jalkoihin. Toivottavasti saavat nautintoo ja ehkä bonarina kultamitalit suomeen ni voidaan karjuu telkun ees ja tuulettaa. Mut hyvä kunto ja ilonen mieli pääasia.
Tyttö tulee pelaamaan sm-tasolla näillä näkymin! Molemmat pelaa unelmalajeissaan.
Tytössä on temperamenttia niin kovasti, että olen kasvattanut itselleni hermot tässä vuosien varrella ja onneks mä olin se lapsista kauhein niin mikään metku ei jää multa nykyään rekisteröimättä!:sneaky:
 
vierailija
Tyttö tulee pelaamaan sm-tasolla näillä näkymin! Molemmat pelaa unelmalajeissaan.
Tytössä on temperamenttia niin kovasti, että olen kasvattanut itselleni hermot tässä vuosien varrella ja onneks mä olin se lapsista kauhein niin mikään metku ei jää multa nykyään rekisteröimättä!
Haha nykyään on uudet metkut ;) me ollaan fossiilei mun tyttö osaa vaik käyttää paremmin tätä kännyy ko mä ja se opastaa. Mäkin oon tyytyväinen tyttöön koulu menee hyvin ja ottaa muut huomioon ja jakelee yllätyksiä. Toki yks koululainen pölli siltä rahaa ja mä sanoin et sanoo sille varkaalle et jos ei anna takas ni kertoo sit opelle tyttö on herkkä ni koitan opettaa rohkeutta paljon. Tos yks ilta palo savut ja tyttö pelästy tosi pahasti ni koitin sanoo et sillonkun tilanne pääl ei voi antaa pelolle ja panìikille valtaa ja sit käytiin toiminta suunitelmaa läpi ja tyttö rauhottu. Toki soitti äitille. Paljon hommaa opetukses.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Haha nykyään on uudet metkut me ollaan fossiilei mun tyttö osaa vaik käyttää paremmin tätä kännyy ko mä ja se opastaa. Mäkin oon tyytyväinen tyttöön koulu menee hyvin ja ottaa muut huomioon ja jakelee yllätyksiä. Toki yks koululainen pölli siltä rahaa ja mä sanoin et sanoo sille varkaalle et jos ei anna takas ni kertoo sit opelle tyttö on herkkä ni koitan opettaa rohkeutta paljon. Tos yks ilta palo savut ja tyttö pelästy tosi pahasti ni koitin sanoo et sillonkun tilanne pääl ei voi antaa pelolle ja panìikille valtaa ja sit käytiin toiminta suunitelmaa läpi ja tyttö rauhottu. Toki soitti äitille. Paljon hommaa opetukses.
Meillä pienenä poika oli vähän arempi. Hän sai itseluottamusta ja rohkeutta ihan älyttömästi kun aloitti itsepuolustuksen!
En voi muuta kuin suositella, siitä sai rohkeutta siinä määrin, että poika on yks mun suurimmista idoleista! Kykenee tekemään asioita mitkä ei ihan joka jampalta tulis tehtyä. Itsepuolustus toi mielenlujuutta, ennen kaikkea henkistä lujuutta ja turvaa sillä tavoin, mitä mamma ei välttämättä olis osannut opettaa. Koko lauma treenas meillä vuosia itsepuolustusta ja siitä on myös kiittäminen, että ovat niin hyviä omissa nykyisissä lajeissaan. Nyt tyttö ruikuttaa lisäks mma:iin. En kyllä purematta niele tuota, katsotaan nyt.
 

Yhteistyössä