Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Meillä pienenä poika oli vähän arempi. Hän sai itseluottamusta ja rohkeutta ihan älyttömästi kun aloitti itsepuolustuksen!
En voi muuta kuin suositella, siitä sai rohkeutta siinä määrin, että poika on yks mun suurimmista idoleista! Kykenee tekemään asioita mitkä ei ihan joka jampalta tulis tehtyä. Itsepuolustus toi mielenlujuutta, ennen kaikkea henkistä lujuutta ja turvaa sillä tavoin, mitä mamma ei välttämättä olis osannut opettaa. Koko lauma treenas meillä vuosia itsepuolustusta ja siitä on myös kiittäminen, että ovat niin hyviä omissa nykyisissä lajeissaan. Nyt tyttö ruikuttaa lisäks mma:iin. En kyllä purematta niele tuota, katsotaan nyt.
Joo rohkeutta opetan uskaltamaan. Mä olin tällänen malli ku rohkeus valahtaa ja mihin pelkojen loputtomaan suohon uppoaa kun doubtsit ottaa liian vallan. Koitan opettaa just ettei anna pelolle valtaaa luonnon lujuutta herkkyydessä. Hyvä kombo tuntee suuresti mut osaa myös sanoa mitä ajattelee mä rohkasin tyttöä et uskaltaa olla normisti ja sanoa myös pojille mitä mieltä ettei anna hyväks käyttää mut samalla hyviä käytöstapoi uskaltaa sanoa ei jos tuntuu pahalta. My failures givs lessons. Joo tyttö urheiluryhmäs. Mä katoin kuntonyrkkeilyy mut ei oo viellä niin nuorille. Mikä on mma?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo rohkeutta opetan uskaltamaan. Mä olin tällänen malli ku rohkeus valahtaa ja mihin pelkojen loputtomaan suohon uppoaa kun doubtsit ottaa liian vallan. Koitan opettaa just ettei anna pelolle valtaaa luonnon lujuutta herkkyydessä. Hyvä kombo tuntee suuresti mut osaa myös sanoa mitä ajattelee mä rohkasin tyttöä et uskaltaa olla normisti ja sanoa myös pojille mitä mieltä ettei anna hyväks käyttää mut samalla hyviä käytöstapoi uskaltaa sanoa ei jos tuntuu pahalta. My failures givs lessons. Joo tyttö urheiluryhmäs. Mä katoin kuntonyrkkeilyy mut ei oo viellä niin nuorille. Mikä on mma?
Kato Hipko, siellon ihan junnuillekin tai Prime fighters.

Nyt nukun!:D

Niijja mma on mixed martial arts
 

Yhteistyössä