9mmm
http://henriikkaronkkonen.blogspot.fi/
tollaset "sekopäät" ja vapat ihmiset on very indeed
tiiäks joo se mene huvittavuuteen asti kun esim pelailin tossa huvikseen korttia netissä ja noh ssitten kuulin äänet mulla on tää ja sulal o ntää ja mä bluffaan nytten ja sitten mitä mulal on ja heit sydän sanoo mulla on tää ja vittu koitan esim vedonlyönnissä et vittu ois yllätys voitto lyödä vastakkaiselle niin sydän sanoo eiku se on ohi et lyö toi ei niinku vittu voi jäädä yllätystä mistään ellen koita blokkaa itteeni ja aah pakko myöntää et oikeet naiset lämmittää mun sydäntä ja tiiäks mun sydän alkaa heti puhuu kauniisti niille mut tiiäks mikä on se ongelma kun joku nainen alkaap uhuu tuhmii niin mä alan puanstlee ja mä meen hämilelni eli oisko se mun yllätys sitten et mun pitäis koittaa sellast hrkkää seksii kun se on jsut se et halutaan rajuu mut ku mä oo n nyt uudesti syntyny ja kikki tuntuu sillain et pitäis olla herkkänä mut vittu kun sii nseksisä mä sitten tunne ittenu vajuksi tai ku kelaan sitä hommaa niin se tuntuu jotenkin nololta vaik muuten ei nolottaaskaan.
pakko myöntää et kuuntelin tota alkuu monasti ja se on tosi kaunis ja siihen äänen oli kiva nukahtaa harmi et sitkun se nousee nii nse pilaa ton biisin se vois olla tunnelmataan toi alku niin tulis hyvä tuutu laulu se vie menneeseen mut siis kauas historiaaan
kauniita unia...
kiitti sss ku tulon tänne nii ntää musaketju msit kaikki alko oli täs heti nyt meen kyl nukkuun ysäri ontaa ilonen ja sydän on kilttinä taas ja rakastaa taas maailmaa kyl kunnon musa aina sen surun poistaa ja no siis noi peppuhommat ja seksi jutut niin niisät piti kyl puhu ja varmaan hiukak viel harjotella sitäkin ni on siinäkin sitten statsia ettei ihan kemmollta tunnu ahha hyvää yötä