Perjantain tiskoteekki!

9mmm

tää on tosi kaunis biisi ja tätä veän nykyään ku kävelen paljonkin ku en kuuntele enöän kuulokkeist muuten lispe käviks sä kysyy fitillä yhen kyssärin ku sinne tuli tos yks päivä lispetti :D
 
9mmm
no siis oon viettäny tuolla fitfashionilla paljon aikaa ja tiiätteks mitä sieltä löyty linda manuella jolla on tosi paljon samaa kun mulla sisintä ja osaa hyvin analysoida eri tunteita ja se on yhtä hulluna numero 4 ku määkin ja monet sen jutut oli täsmälleen smat ku mulla sisimässä mut silti aina yks tuli mieleen ja tuntu pahalta et tekis jotain väärin vaik tiiätteks se tuntu sillain samanllaiselel ku määkin ja sain sieltä taas sitä kevyttä juttuu ku ei jaksa enään politiikkaa ja niit raskaita aiheita itte asiassa juttelin old schoool runomiehen kaa ja sitä kevyttä menoo mää kaiapsin sydämmeen mut sainkin jotai nmuuta sain puhtaa olon ja mä rakasta teit kaikkii ihmisinä mulla alkaa tosiaan miekkailu tammikuus ja oon siin paras heh jo skidiän voitin kolme jätkää mä yksin niit vastaan aj sain kieputettuu niilt miekat pois ja sydän sytty liiekkeihin. mä ymmärän jos yks nainen on mulel ikuisesti vihanen mut se anto mulle niin paljon inspiraaatioo et se on aina mun sydämmes ja se oli tääl ymmärrän jos mokasin kaiken mut sellanen se mun sydän nyt vaan on se sekoaa iloon ja haluaa vaan pelkkää hyvää kaikille ja noh jos se ei natsaa niin mulla on kuiteskii kaikkee muuta millä loppu ajan elämässä täyttää ja se o nreissailu kaikkialla.. täällä on rauha nyt
 
9mmm

tää on kiitos laulu rakakudelle enään ei pelota mikään ei ess kuolema ja kaikki tuntuu hyvälle ja ympärillä on voimakenttää ei oo raskasta kaikki tunteet mitä tulee niin täytyy vaan ottaa vastaan eikä kopskaan blokata niit ja olo pysy kevyenä :)
 
9mmmm
me ollaan kaikki kauniita elkää ikinä aliarvioiko itteene tai antako kenenkään soimata teit liikaa vaan ymmärtäkää et se ei oo sillon teijän sydämelle tarpeeksi vaan haluu lyttää teitä ja itrautukaa siit :)
 

Yhteistyössä