Perjantain tiskoteekki!

9mmm
jees kun näkee kaikki niin ja ne jutut tulee etukäteen yllätys katoaa ja missä se yllätyksen ilo :) nojaa shogun sanoi et mä näin kaike mitä pitikin ja noh siinä on se kauneus muuten käykää lukees yhe naisen sinkkublogii :D mä diggaan siit naisesta kun se osaa puhuu suoraan esim runkkauksesta ja siit ku ei aina jaksa runkun jälkeen mennä pesee käsiään vaan lööpäilee makuuhuoneessa se ei kainostele ja onkin siksi ainutlaatuinen se puhuu siit mistä muut ei uskallakkaan ja on siis pirtee poikkeus tutusssa kavasas mysteereiden tässä sen blogi :).
http://henriikkaronkkonen.blogspot.fi/
tollaset "sekopäät" ja vapat ihmiset on very indeed :)
 
9mmm
siis vai ktiettää jokaisen matsinkin etukäteen niin eipä sekään jaksa nappaa .. heh mut sen mä muistan aina pika kuvaamassa muovipussii lentelemässä lehtien kanssa ja tanssimassa tuulen viemänä ja se se ol itää musa anto sille kohtaukselle ikuisuuden ja voin kuvitella itteni siinä paikassa ja ajassa :).. just a normal kid wanted to be whit ideas of freedom dint expet what comes when purified . when u a clear u a clear u love but all is cahnged so rmebr when uwanna pe pure u wil lknow evrtyhing if uwant but then then my friend u dont wanna know.. jää tilaa yllätyksille kun on selvä pää sä kuulet kaiken ja saat tiedon heti etukäteen.. heh tänään oli kaupassa hauska tilanne hain punkkua ja noh se sano ajatukssisaan et isopää mä sanoin niin oonkin :D sen myyjän ilme oli pricelese omg did u read my mind
 
9mmm
tiiäks joo se mene huvittavuuteen asti kun esim pelailin tossa huvikseen korttia netissä ja noh ssitten kuulin äänet mulla on tää ja sulal o ntää ja mä bluffaan nytten ja sitten mitä mulal on ja heit sydän sanoo mulla on tää ja vittu koitan esim vedonlyönnissä et vittu ois yllätys voitto lyödä vastakkaiselle niin sydän sanoo eiku se on ohi et lyö toi ei niinku vittu voi jäädä yllätystä mistään ellen koita blokkaa itteeni ja aah pakko myöntää et oikeet naiset lämmittää mun sydäntä ja tiiäks mun sydän alkaa heti puhuu kauniisti niille mut tiiäks mikä on se ongelma kun joku nainen alkaap uhuu tuhmii niin mä alan puanstlee ja mä meen hämilelni eli oisko se mun yllätys sitten et mun pitäis koittaa sellast hrkkää seksii kun se on jsut se et halutaan rajuu mut ku mä oo n nyt uudesti syntyny ja kikki tuntuu sillain et pitäis olla herkkänä mut vittu kun sii nseksisä mä sitten tunne ittenu vajuksi tai ku kelaan sitä hommaa niin se tuntuu jotenkin nololta vaik muuten ei nolottaaskaan.

ku tää on ongelma et esim ku juu pitäis alkaa kourimaan mut ku mä tykkäisin vaan nuolla ja laittaa öljyy sinne alas ja hieroo ku sillain pääsen tunnelmaan mut sit emmä sitä osaa sanoo vittu ja sit ku mä kelan sitä liikaa niin vittu mä meen jäihin ja mä tiiän ku mä rakastan laittaa paperi kirjeitä aitoin esim täst on jo vuos aikaa mut yhelelkin paperi kirjeitä myyjälle siis rakkaus kirjeitä tussilla piirtelin ja mut sitkun se meni teksti viesteilyks ni se ei oll usama homma ois ollu siistii jos se ois vastannu mulle paperi kirjein nooh oisnhan voinn usanoo mut sellanen lämmittää mun sydäntä kyl mut tässä seuraavaa biisi :).
 
9mmm

mut helkatti tää on kaunis biisi laitan tän tulee täysillä ja meen tuoll aulkona ja oon kyl ihan saakelin moisisa fiilikssissä kiitos mobylle siit :)

aah helaktti mä rkastan tätä biisiä ja mua alko naurattaas ja tuli iloo on tää elämä ihanaa minä ja vitun morrisson :D
 
9mmm
mut siis viellä tohon peppu hommaan kun oltiin tänään kahvilla ja koitin vittu ku juteltii nsiinä miesten kaa ja sisi mulla on nykyään sellanen helaktinmoinen basso ääni mut sitten kun koitin sanoo kun ne sano et vau mikä peppu mä koiti nsanoo kansa niin vittu multa tuli sellanen tirskahdus vittu koiti nsanoo peppu ja sitkun koitan sanoo pi niin se on jotenki nvaikeeta mä oon yritt'äny sitä harjotella ja pikku humalassa uskalsin sano osen ääneen siis tossa asiassa tollanen juttu. sit tietty tein tälläsen äänettömän harjootuksen ku yks myyjätär kahvilassa just meni ja pyllisti mun nokan ees ni sanoin et dääämn tohon ku piiskaa antais ni nie ni vittu se heti katto mua silmiin ja mä olin et ei vittu se kuuli :D.
 
9mmm
no siis ku ntäällä oon harjotellu kaikkee nii nelkää nyt ottako nokkiinnee mut siis nyt veän tän puhe harjootuksen siissanonko vaan näin vaaau mikä peppu peba ja ompa se seksikäs ja aah alkaa panettaas jo sen nnäkeminen heei vittu kellaaa mua alko jännittää toi seksikäs jutun snaominen mut nythän mä sanoin sen mut vittu mä oon semi puanne kuiteskii. siis entä jos viellä sanon et uuh tota ois kiva vähän läimästä tai sellasta?

mut sitku oon snaisen ees niin meneeköhän se sujuvasti ku vittu tiiäks ku alan tollasta sanoo ja en oo koskaan niin puhellu niin alkaa sitten ujostutaas et mitähän sielt nyt suusta tuli koitan olal kelailmatta mut aattelin aina et se loukkaa naista ja siks en kehannu koskaan puhella sellasii vaik oonhan mä kännispäissäni sitten muulal tavalla toki loukannu se on selvä
 
9mmm

aah tää on kaunis biisi ja ysäri oli jo vaihtamassa maisemaa mut heei ehkä täällä on viellä seikkailuita vaik e isellasii niin uusia olin tossa aiaksemmin vähän huononan ja sit menin kattoos captain koukun pätkää tuolla tuubissa jossa se on ampumassa itteensä ku nseikkailut oli sen mielestä loppumassa mut sitten siinä lopussa se sano mitä on maailma ilma kapteeni koukkua ja seikkailuita niin se vähän taas piristi :)
 
9mmmm

aah kyyneleet valui pitkin poskii kun alko tää ja muistin yhen kauniin hetekn olin tossa kävelmäs siis ku mulla kämppää vastapäätä on neljä lintuu moansti siis ne lentää aina tiiviisti välillä menee erilleen mut sitten ku monasti meen ulos niin ne lentää aina mun edellä vastapäiseen tolppaan noh sitten utli yks naaakka ja sanoin pysähdy niin se laskeutui heti yhteen tolpaan ja jäi siihen sit snaoin et mene ja se lehähti lentoon mulle linnut on aina antanu rakkautta ja sellasta voimaa jos on tuntunu huonlt nyt vaan oon unohtanu välillä liiaks ne linnut tässä ja on mennyt aikaa mut huomenna täytyy taas muistaa nyttossa oli vaan yks lintu ja mietin missä loput mut se on voimaks se yks ja sen tunnistaa kyl
 
9mmm

tiiäks ku tssigasin tota kuvaa niin pitäis olla sillain et kehitellään lasit et ku ne laittaa päälle nii noi maisemat näytää tolta ku kiipee ylös sitten tietty ilman normisti mut ois iha nsika mageetta jonkun pitäs kehitellä niin tulis uusia jutttui maisemiin ja aah ysäri tsiigailsi kyllä :D
 
9mmm

pakko myöntää et kuuntelin tota alkuu monasti ja se on tosi kaunis ja siihen äänen oli kiva nukahtaa harmi et sitkun se nousee nii nse pilaa ton biisin se vois olla tunnelmataan toi alku niin tulis hyvä tuutu laulu :D se vie menneeseen mut siis kauas historiaaan
 
9mmm

kiitti sss ku tulon tänne nii ntää musaketju msit kaikki alko oli täs heti nyt meen kyl nukkuun ysäri ontaa ilonen ja sydän on kilttinä taas ja rakastaa taas maailmaa kyl kunnon musa aina sen surun poistaa :) ja no siis noi peppuhommat ja seksi jutut niin niisät piti kyl puhu ja varmaan hiukak viel harjotella sitäkin ni on siinäkin sitten statsia ettei ihan kemmollta tunnu ahha hyvää yötä :)
 
vierailija

kiitti sss ku tulon tänne nii ntää musaketju msit kaikki alko oli täs heti nyt meen kyl nukkuun ysäri ontaa ilonen ja sydän on kilttinä taas ja rakastaa taas maailmaa kyl kunnon musa aina sen surun poistaa :) ja no siis noi peppuhommat ja seksi jutut niin niisät piti kyl puhu ja varmaan hiukak viel harjotella sitäkin ni on siinäkin sitten statsia ettei ihan kemmollta tunnu ahha hyvää yötä :)
kauniita unia...
 

Yhteistyössä