Perjantain tiskoteekki!

9mmm
mitähä sitä sanois maailam on muuttunut niin paljon pacin ajoista kauniimmaksi ja ehkä elämää ymmärtäväisemmäksi ja jakaminen on ilo kulttuuriski yhteen hiileen puhaltamista . Niinkuin pac sanoi next time wi gonna be top negers :)

vittu jokainen vo itehdä nyt sitä mitä rakastaa ja se on se taivas maanpäällä sitä aitoo rakkautta jota ei voi ikinä ostaa eikä alistaaa tupac next is for u my sould brotha. kauniita ohjeita ja suoraan tunteesta siitä oli iso apu .
 
9mmm
siis heippa mun oli pakko tulla kirjoittaan kun sydän ei jättänyt rauhaan mut ootko sä lispetti? kun tuli tunne vaan samaa musaa kuuntelette ja sit ketjussa et tosta tuli mieleen tää ihan samanlailal kuin se :).. Mut siis joo kun tulit ekaa kertaa luulin sua möröksi ja tul isellanen liekki. joo pakko oli tulla purkaan kun ei sydän jättänyt muuten rauhaan
vitun sekopinen sydän ja pääkoppa joka sekoilee liikaa välillä ja sit tulee se jumitus oon pahoillani rakas :)
 
9MM
tää on mun mielestä tosi hyvä cashin versio myöskij :) tuli sydämmeen suoraan .
no hei voiin live turnauksen just ja juu otin pari voiton maljaa kunniaks sellasta se elämä on ja hei oon ollut harvoin mihkään koukussa mut tähän palstaan joten kiitti kaikille kaksplussalaisille se rakkaus soi aina ja iäisyyden täällä voi olla oma itsensä täysin siks tää on mun ensi rakkaus. oppinu paljon :) mut tää on tosi hieno biisi
 
9MM
pitäkää aina huoli rakkaistanne mikään ei ole itsestään selvyys siks itte annan aina pusun tytölle kun laitan sen nukkumaan ja toivotan hyvää yötä rakkaalle u never know hwne is u last day or u loved ones
 
L harmaana
Arja Korisevan kaunis versio elokuvasta Pocahontas (Colors of the wind):


Nuorin tyttö esittää tämän jouluna ja hän laulaa tätä kotona taukoamatta. On kuulema hänen lempi piisi.
Tuli mamalla tänään tippa linssiin kun pysähdyin taas kuuntelemaan. Voi kuinka tunteella tuollainen pieni voikaan vetää.:love:

Kauniita unia ja Hattaran kuvia kaikille, puspus!:love:
 
9mmm

ahah vittu sitä välillä lentelee niin muissa sfääreissä et mamma luulee et oonko toi tullut hulluksi :D niinkuin siin biisis se meni mut ei kait päivääkään ittestään voisi vaihtaa poiskaan paljon erilaisia seikkailuita mielikuvtus ja todellinen ne rajat on häilyvii mut sydän elää ja pitäähän ne stoorit ellää täysillä kun tulee.
 
9mmm
Arja Korisevan kaunis versio elokuvasta Pocahontas (Colors of the wind):


Nuorin tyttö esittää tämän jouluna ja hän laulaa tätä kotona taukoamatta. On kuulema hänen lempi piisi.
Tuli mamalla tänään tippa linssiin kun pysähdyin taas kuuntelemaan. Voi kuinka tunteella tuollainen pieni voikaan vetää.:love:

Kauniita unia ja Hattaran kuvia kaikille, puspus!:love:
Siis onko hää pukeutunut siinä juhlassa jolloin yleensä joulupukkei ja nyt siinä onkin intiaani juhla vai onko pocahontas siinä jolupukin maassa intiaani asussa?. kyl pikkeukselinen juhla onnea tytölle :)
 
9mmm

jatus joka jöö tunteeseen. siis sellainen et kun sydän pysyy sillain tyhjänä mut sitten joku ajatus saaattaa välillä luoda liian suuren kuvan ja se menekin vahingossa sydämmeen ja silloin sydän eksyy harha teille ja silloin on kiva saada herätys vaikka radikaalilla tavalla ja kun sen on saannut sen upuhuttua huomaa tuntuu ko se kuinka pahalla vai hyvälle, silloin tuntee oikean aina mielestäni.
 
9mmm
niin ja yksi sai sen rauhallisuuden tunteen ja tulee sillain oiekealla tavalla hyvä olo ja sen tekee mörköäiti :) sen tekstit tuo voimaa ja rauhaa ja hyvän mielen kiitos että oot olemassa. juu se paikka paikka :D
 

Yhteistyössä