9mmm
lot of proplems and landing was dificult and not best style i hope u lvoe me like i do u .
Etsi hoitoa jooko.crazier than muthapuhker
tupac
me sä vaik muualla länkyttä tota paskaas jooko!Etsi hoitoa jooko.
Osuiko hermoon?me sä vaik muualla länkyttä tota paskaas jooko!
miks ihmeessä olisi osunut sulal ei oo sellasta vaikutusta kuin hunoina päivinä. mut se etä sä höpötät paskaa musa ketjussa mulle oli vaan jo nii ntyperää jopa sun pikku standrteilla et oli pakko vaivautuu sanoon sananen takas. pistä musaa tai painu mäkeen eiks je. tuolla on toisa paikkoi missä voi kirjatuneena jos uskaltaa ilamsta mielipiteensäOsuiko hermoon?
Anteeksi en ymmärtänyt sanaakaan mitä sanoit? Opettele esim kirjoittamaan? Oisko paha?miks ihmeessä olisi osunut sulal ei oo sellasta vaikutusta kuin hunoina päivinä. mut se etä sä höpötät paskaa musa ketjussa mulle oli vaan jo nii ntyperää jopa sun pikku standrteilla et oli pakko vaivautuu sanoon sananen takas. pistä musaa tai painu mäkeen eiks je. tuolla on toisa paikkoi missä voi kirjatuneena jos uskaltaa ilamsta mielipiteensä
Opettele sä oleen vittuilematta. Oisko paha.Anteeksi en ymmärtänyt sanaakaan mitä sanoit? Opettele esim kirjoittamaan? Oisko paha?
se on ihan hyvä sä nyt oot aian ollu kauheen slovari ja sääntö orja joka noudattaa muiden tapoi. mut nyt mä meen musan pariin mee säkinAnteeksi en ymmärtänyt sanaakaan mitä sanoit? Opettele esim kirjoittamaan? Oisko paha?
Oikeesti annan kympin jos joku ymmärsi mitä sanoi?se on ihan hyvä sä nyt oot aian ollu kauheen slovari ja sääntö orja joka noudattaa muiden tapoi. mut nyt mä meen musan pariin mee säkin