Perjantain tiskoteekki!

9mmm
tai siis jummitelin siinä ootelelssa kybä radalla vittu sitten oli tunti kulunut ja yks rokakri nainen lähestyi sellane nnuorehko tai se meni jo ohi sit alko päähän pörähtää helkatti se ei ees kattonu mua mä olin et mistä vitusta toi ajtaus mulel tuli kun en kyl jatellut sitä kun olin muissa mietteissä noh sit alko kuuluu mä olin se mee junaan noh vittu ootin heken ku se ei muistuttanu kyl täysin sitä pient musitikuvaa joka mulla olikin noh 5 min left juna lähös joku pörähdys tuli päähän et mee junaan mä oli et ei vittu mulal vaan electrooni tulkoon sit saatana sakot vaikka kävelin vittu sit ja etin sitä naist ja huomasin sen yhes vaunus huoamsin et kaks minuuttia left menin viereiselle paikalla ootin sekunnin sit olin et vittu en oottele sekunttiakaan enempää ja kysyin et onko se se ja se vastas et ei oo ja oli kyl hermona noh hyppäsin posi konanri kysyi et oonko vääräs vaunus sanoin et tasin erehtyy koko junast sit kuitenkin tul isellanen olo et sain sanottuu sen eeka sanan ja toivottelin mielessäni hyvää matkaa vaik oiskin pitäny tehä vähän toisin mut sit juteltiin tunti jso toinenkin sen miehen kaa ja se kelatkaa heitti mulel peukun ja sanoi et tavataan tosiella kertaa. mä sanoin et oli kvia jutella . sellasst tänään
 
9mmm
onkohan toi melrose kasassa ite tykstäyin nyt kyl noihin biiseihin ja yllätys oli et se ol isuomalinenoiskohan noi gigolot kuullut äänen mut sotkeentuneet monii ntunteisiis. siin biisi ei kyl ollu tunetta paljookaan
 
9mmm
noh tunteet kun heittelee siis kun kuulee toisen äänen siis sit alkaa tulla niit sivu tunteita kehitätkö en itse vai kuuletko muut on oam tulkintainen ja omakohtainen kokemus.
noh mä myönnän et mulel on taphtunut nyt esim äällä rakkauden tunnustuksissa erehdyksii ja oon kokenut itteni niistä paskaksi oon mennyt liian nopaisti pääkopan tahitiin vai sydämmen tai kun pääkopap syöttä välil sitä stressii. sanon viellä näin et ne kaikki väärät rakakuden tunnsutekset oon luullut et kyseessä on mörköäiti. mut nytkun saan sanottua tän niin mun sydän sanoo et mörkö ja tsuferaffi on sama. anteeksi siis
 
9mmm
Osuiko hermoon?
miks ihmeessä olisi osunut sulal ei oo sellasta vaikutusta kuin hunoina päivinä. mut se etä sä höpötät paskaa musa ketjussa mulle oli vaan jo nii ntyperää jopa sun pikku standrteilla et oli pakko vaivautuu sanoon sananen takas. pistä musaa tai painu mäkeen eiks je. tuolla on toisa paikkoi missä voi kirjatuneena jos uskaltaa ilamsta mielipiteensä :D
 
miks ihmeessä olisi osunut sulal ei oo sellasta vaikutusta kuin hunoina päivinä. mut se etä sä höpötät paskaa musa ketjussa mulle oli vaan jo nii ntyperää jopa sun pikku standrteilla et oli pakko vaivautuu sanoon sananen takas. pistä musaa tai painu mäkeen eiks je. tuolla on toisa paikkoi missä voi kirjatuneena jos uskaltaa ilamsta mielipiteensä :D
Anteeksi en ymmärtänyt sanaakaan mitä sanoit? Opettele esim kirjoittamaan? Oisko paha?
 

Yhteistyössä