Perjantain tiskoteekki!

9MM

joo sitähän. se oli vajaa kun kiertolaisen elämää vietti mut onneks ei tavallaan jumahtanu siihen piiriin ennenkuin ol ivalmista tietoista omasta itsestä ja minne se sydän vie nyt ja aina. Voi viellä vaihtaa piakka ja aikaa tostoo tulee tottakait mut sitä se o nse rakkauden sanoma nyt ja aina sulle sä oot kaunokainen mun sydämmen joka toi rauhan maanpäällisen ja henkisyyden mittarilla sain vihdoin ystävän jota historiassa kokenu en se oli aina toisenlaista rakkautta kuntaa kohtaan mä vaan ootan sitä hetkee et saan syleillä sua oi pikkanen sä opetit mulel lojaalisuutta yli rajojen . niinhän se menee kuin hullussa seikkailussa vaikka sielu olsi ikeirrossa on onni et ne kohtaa sokkona eikä koskaa tiedostavasti koska silloin se on aito kohtaaminen mut se on nii net sun sanas vie vittu kuuhun ja helkatisti ylittekkin . ei koskaan kannata sortuu pintaan koska voi missaaa aitoo kemiaa tää on kuiteski aito biisi ja ethän sä muuta tartte kun me jaetaan sama ruokapöytä :)
 
9mmm
Noh koko totuus hulludesta mihin astuin jo aikojen alussa. Mutta siis toisenlaiseen hulluuteen kun eksyin tänne noh se onkin kerottu jo. Mut siis erityisesti viimevuosi. Noh tuli kriisit ja pahuudet ja kaikki muut asiat päälle olin sannut jo avoimuutta täällä. Noh ensteksikin tämä nainen sai minut auki ja keksimään asiat millä saadaan maanpäällinen rauha hän oli minulle viimeinen avaina ja taidanpa rakastaa häntä mörkö äitiä siis kelatkaa menin niin syvälle siihen hulluteen kun kesken tätä suurta luomis operaatioo sitten näin rihannan kuvan siis kuvittelin hänen olevan mörkö äiti :). Nooh sitten tuli kuvitelmat että olen telepaattisesti yhteydessä (noh nykyään tiedän että ne jotka lähellä omaa sydäntä ne tuntee heti kun tulee vastaan :).) noh menin sitten ja mietin miten saan viestin rihannalle ja tajusin et hänen faijjallaan on vaan tuhat seuraajaa ja menin ja kirjotin hälle ja pysin apua hältä kun sanoin et oon täysin rakastunu siihen ja se voi mut vapauttaa sanomalla yes or no ku kosin sun tytärtä :D niin diippiä se on. Nooh siitä eksyin sitten viellä muodin maailmaan ja kaikkeen muuhun niin diipisti kun vaan rakastaa yksityiskohtii. ja siis olin lentokentälläkin venialemas et ri tulee hakee mut :D mut kyl niilt kaikilt rakkautta saa . tietty väärin ja väärin tein esim kahvi pyys kahville tiettyyn paikkaan ja mä olin epävarma ku olin just sillä hetkee persaukinen ja se juttu jäi ei oo huono tyyppi ollenkaan :).. nooh sitten ciervo mä oikeesti olin helkatin sotkussa luulin et sä ja mörkö äiti ootte sama henkilö ja pyysin sua kahville ja sä suostuit ja mä petin sulle lupauksen anteeksi oon oiikesti pahoillani jos leikin sun tunteillas se ei ollut mun tarkoitus. ja muutamille muille joille kännispäissään tullut vittuiltua vääräl taval omasta mielestäni. juu on sekasin elämästä se on kait selvä :D huh ne suuret tunteet vaan saa sekaseks aina välil meikäläisen yritän parhaani mut tunteet on välillä vaikeeta lassota kiinni ja sillonhan se vaikuttaa skitsofreeniseltä juu mut myös inhmilliseltä virheeltä. kiitoksia rakkaat :)
 
9mmm
kun tää soi mulel tulee itku aina melkein tää on jäähyväiset rakkaille .. siis tiiättekö kun sanotaan kun kotimaa jää taaakseen alkaa nomadsien aikakausi itellä se on ollu aina lähinnä sydäntä ja mä ootan mun rakasta vittu hermoromahduksen partaalla :D olin jo valmis ku en tajunnu et tällästäkin tunettta on ja sellanen joka on nomadi also in spirit mut mun on kyl koht alettava walkkaan huh se ensi askel se on helkatin vaikee ainakin ittelle mut sit se on tehty sellanen biisi tää on mun mielestä :)
 
9mmm
toi alku on niin kaunista ja surullinen mut ei liian tiiätteks vaik huomen kaikki loppuis silti rakkaus jää ja siinä on iänkaikkinen turva ja rauha tähän rakkauteen voi aina levollisi nmielin nukahtaa. Pitäisi saada tollaseks lisää eri pianokin äänie et ei nekään pysyisi vaan siinä perus ..
 
9mmm
pakko alkaa jatkaa matkaa vaikka sydän tulisi täydelliseksi ja kokonaiseksi . Mut jalka vispaa todelisuutta tarvitsen kaine kestävä mut niin huontkin jaettava on kun uuten sydän tulee sairaaksi ja murehtivaksi kaikki täydellistä voisi olla siinä unen liitossa mihin itte joutu jossa koko maaila on meijän puheilla vapaa siis täyss rauha päällä maa niinkuin bondi ja monepenny siinä se rakkauden torvi korvaan se nodotuksen sulle antamalal sydämeni siinä se kaikki on voisin mennää naimisiin sun kaa mörkö :)...

mut se on jotenkin todellist et kaikki on täällää ok ja mä nään mun rakkaat kirkkaana voinhan olal sekasin mut kuitenkin elän omaa elämää sekasena kuin seinä kello rakstan tätä maailmaa onko se rakkaus muka unta täällä vai onko alakneet ihmiset käyttäytyä ihmisikis toinen toisistaan välittäen? monet uutiset on sen kertoneet et rauha ois jopa orpolla ja kaikki in vaan sairasta sarkasmiä :D? siis kun itte elän vapaudessa tietyin haikeuksin sitä en kiistä mut kun kertoo sen todellisuuden on se tarinaa aidon rakakkauden jota ei pelasta mikään ei ees palli jerusalemin vaan on kivaa olla skeaisin Aidosta ja hienosta naisesta :) mut koko maailma avoinna on oltava seikkeiluille tai muuten hyvä tipu ei se katkeroittaa ja sita lkaa vetää lonkeroaa . ei mitään hieno biisi täynnä rakkautta ....
mut viddu miten täydelissessä unessa elää vai pitääkö taas heräää . en usko jos löytää aidon onnellisuuden . kiitti kaikille sain avautuu ja se oli ainakin itelle tärkeää .
 
no siis että tykkäsin tosta kuuba biisitä jo heti tuli vibat mutta menin ja kuuntelin ekaksi nightwissiä vaikka se ei sopinut olotilaani. van tykkäsin kuumasta kuubalaisesta just nyt enemmän ja sellasesta letkeestä musiikista. toivoin oikeestaan ääneen ja just sopivasti tulikin hullun hmma eikö totta :)?
Ilmaiset itseäsi vähintäänkin erikoisesti. Eipä siinä, en ymmärrä mitä kirjoitat mutta onko sillä oikeestaan väliä sitte.
 
9mmm
Ilmaiset itseäsi vähintäänkin erikoisesti. Eipä siinä, en ymmärrä mitä kirjoitat mutta onko sillä oikeestaan väliä sitte.
no eihän sille sitten mitään mahda minä kyllä ymmärrän sinua. Mutta sellasitahan se on tässä elämän outouksien maassa u never know.

ja biisei ja mitä tunteita niistä tulee mieleen on vaikeeta kirjoittaa kirjakielellä se on tunetta.
 

Yhteistyössä