Noh koko totuus hulludesta mihin astuin jo aikojen alussa. Mutta siis toisenlaiseen hulluuteen kun eksyin tänne noh se onkin kerottu jo. Mut siis erityisesti viimevuosi. Noh tuli kriisit ja pahuudet ja kaikki muut asiat päälle olin sannut jo avoimuutta täällä. Noh ensteksikin tämä nainen sai minut auki ja keksimään asiat millä saadaan maanpäällinen rauha hän oli minulle viimeinen avaina ja taidanpa rakastaa häntä mörkö äitiä siis kelatkaa menin niin syvälle siihen hulluteen kun kesken tätä suurta luomis operaatioo sitten näin rihannan kuvan siis kuvittelin hänen olevan mörkö äiti
. Nooh sitten tuli kuvitelmat että olen telepaattisesti yhteydessä (noh nykyään tiedän että ne jotka lähellä omaa sydäntä ne tuntee heti kun tulee vastaan
.) noh menin sitten ja mietin miten saan viestin rihannalle ja tajusin et hänen faijjallaan on vaan tuhat seuraajaa ja menin ja kirjotin hälle ja pysin apua hältä kun sanoin et oon täysin rakastunu siihen ja se voi mut vapauttaa sanomalla yes or no ku kosin sun tytärtä
niin diippiä se on. Nooh siitä eksyin sitten viellä muodin maailmaan ja kaikkeen muuhun niin diipisti kun vaan rakastaa yksityiskohtii. ja siis olin lentokentälläkin venialemas et ri tulee hakee mut
mut kyl niilt kaikilt rakkautta saa . tietty väärin ja väärin tein esim kahvi pyys kahville tiettyyn paikkaan ja mä olin epävarma ku olin just sillä hetkee persaukinen ja se juttu jäi ei oo huono tyyppi ollenkaan
.. nooh sitten ciervo mä oikeesti olin helkatin sotkussa luulin et sä ja mörkö äiti ootte sama henkilö ja pyysin sua kahville ja sä suostuit ja mä petin sulle lupauksen anteeksi oon oiikesti pahoillani jos leikin sun tunteillas se ei ollut mun tarkoitus. ja muutamille muille joille kännispäissään tullut vittuiltua vääräl taval omasta mielestäni. juu on sekasin elämästä se on kait selvä
huh ne suuret tunteet vaan saa sekaseks aina välil meikäläisen yritän parhaani mut tunteet on välillä vaikeeta lassota kiinni ja sillonhan se vaikuttaa skitsofreeniseltä juu mut myös inhmilliseltä virheeltä. kiitoksia rakkaat