V
vera
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja harmi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä olen ikionnellinen että mun ei tartte enää viedä tyttöäni HUONOLLE PPH:lle, oli siellä 3 vuotta raukka.![]()
Ens viikolla järjestyy vihdoin tarhapaikka tai toinen pph. TOIVOTTAVASTI SAISI TARHAPAIKAN!!!!!!!!!!!!
En jaksa alkaa listaamaan. Sanotaanko näin, että siitä ihmisestä on tehty lukuisia valituksia, ja kaikki ovat ottaneet sieltä lapsensa pois, ja enää sinne ei kukaan lapsia viekään. joten se pph laitetaan kai eläkkeelle.
joo no suomessa ketään ei laiteta eläkkeelle. eli jos ei ole eläkeiässä. Hän siis jää työttömäksi. Mulla myös kokemusta yhdestä hirmuhoitajasta. Hän oli ihan poikki, se selvis myöhemmin. Hänet siirrettiin lh koulutukseen ja on nyt vanhainkodilla ja todella hyvä hoitaja. Olosuhteet kai vei voimat: oma koti työpaikkana, ruoanlaitot, pitkät päivät, yksinäinen työ...
Kyllä meillä on niin, että aina kun sairastun/ lapseni, niin joutdun pitämään tietysti lomaa. Näistä ajoista ei tarvitse maksaa palkkaa, koska lapsi ei ole silloin hoidossa. Eli jos olen 3 päivää sairaslomilla vanhemmat vähemtävät hoitosummasta 3/21.
valitettavaa, mutta totta.