[QUOTE="Neljän äiti";26100136]Ootkohan sä meidän naapuri? Meiltä kuuluu ihan takuulla lasten huutoa, itkua ja kiljumista sekä myös aika ajoin aikuisen karjuntaa. Nämä äänet johtuu esim siitä että kolmevotiaalla on ihan älytön uhmaikä päällä, satuttaa koko ajan muita lapsia, lyö, potkii ja puree. Välillä keinot lopppuu ja karjun todellakin niin että lamppu tärisee. Tiedän että se on väärin ja tyhmää, mutta olen itselleni sen verran armollinen että en nyt jaksa tuomita itseäni. Huutaminen ei myöskään lasta vahingoita, mutta on tällä hetkellä ainoa tapa saada hänet kuuntelemaan. Myös muut lapset tappelee paljon keskenään ja siksi mieltä kuuluu aika ajoin aikamoista melua. Ulkopuolinen saattaisi hyvvinkin kuvitella, että aikuinen satuttaa lasta. Olenkin oikein odottanut milloin meisä tehdään ls- ilmoitus. Onnekis tämä kerrostaloasuminen on tilapäistä.

ps. Jos olet meidän naapri niintule vaan reilusti sanomaan et meiltä kuuluu ääniä. Mua itteä stressaa se han älyttämösti et mitä naapurit ajattelee. Lapsiakin vois rauhoittaa kun joku vieras kävis ovella valittamassa melusta.[/QUOTE]
Emme asu kerrostalossa, eli et varmaankaan ole meidän naapuri.

Mutta kun se huutaminen kuulostaa siltä, että tämä kyseinen äiti on oikeasti jaksamisensa ja mielenterveytensä äärirajoilla. Hyvä, ettei itkien rukoile lapsiaan olemaan hiljaa. Sitten taas karjuu niin, että oksat pois. Ei voi olla niin, ettei tuollainen vahingoita tai pelota lapsia, kun minäkin, aikuinen, seinän takana asuva naapurikin koen siitä ahdistusta.
Mutta joo, vaikeaa, todella vaikeaa olisi mennä ovelle koputtelemaan. Lupaan kuitenkin sen, että mikäli juttuihin joskus päädytään niin otan jotenkin kautta rantain puheeksi pikkulasten äitinä olemisen raskauden ym...Minua pidetään yleensä empaattisena ihmisenä, jolle ihmisten on helppo avautua. Nyt on vaan niin, että emme tunne toisiamme kyseisen naapurin kanssa, moikkausasteella ollaan.