Penis erektiossa vatsassa kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Olipas huonosti ja tyhmän kuuloisesti ilmaistu, mutta onko ihan normaalia, että penis on erektiossa ollessaan ihan kiinni miehen vatsassa..? Mistähän se mahtaa kertoa - vai kertooko se mistään mitään.. :) Olen vähän aloittelija näissä asioissa, ihan mielenkiinnosta kyselen.

Ikää jo jonkin verran takana omaava mies voi tässä kertoa että kaverilla on vain kunnon jämäkkä stondis. Kaiholla muistelen aikaa kun itselläkin jöpötti tuolla lailla. Nykyäänkin toki vielä vaakasuoraan nousee, tosin kesto on vastaavasti parantunut.

Jos hyvin seisoo,silloin se,hyvä ettei kaivaudu selästä ulos.Itselläni joskus kunnon stondis,45 asteen kulmassa sojottaa.Luultavasti hyvin seisova penis taipuu tarvittaessa mihin asentoon hyvänsä.Siinä on sellaaset mukautuvat juuret.

Olipas huonosti ja tyhmän kuuloisesti ilmaistu, mutta onko ihan normaalia, että penis on erektiossa ollessaan ihan kiinni miehen vatsassa..? Mistähän se mahtaa kertoa - vai kertooko se mistään mitään.. :) Olen vähän aloittelija näissä asioissa, ihan mielenkiinnosta kyselen.

Arvelen, että on kyseessä nuori mies. Vanhoilla ei enää noin paljoa nouse.

Viimeksi muokattu:
Esileikeissä kunnon stondis pystysuorassa kumppanin mahassa kiinni. Sisään työnnettynä stondis kestää. Yhdynnnässä siemensyöksy. Kumppani ei välttämättä saa siitä orgasmia. Paras orgasmi tulee kun hyväilen häntä ensin tisuista, sitten vatsasta ja peffasta. Lopuksi paras orgasmi tulee kun hvväilen häntä pimpsukasta. Joskus olen tuntenut kuinka lämmin neste valuu sormilleni kun hyväilen häntä pimpsukasta.

26 vuotta ikää ja oikein kiihottuneena nousee senttiä vaille mahaan kiinni, kun seisoo jämäkästi selkä suorana. Maha on suora melkein pyykkilauta ilman läskiä. Ilmeisesti tämän ikäinen on sitten vielä riittävän nuori :) Muistan kyllä teinivuodet, jolloin kyrpä oli ihan kiinni mahassa ja suorastaan painoi sitä - ikävä kyllä siinä kunnossa en koskaan päässyt pukille..

Yhteistyössä