Peniksen PITUUDEN/PAKSUUDEN oikeaoppinen mittaus

  • Viestiketjun aloittaja vertailukelpoiset tulokset
  • Ensimmäinen viesti
Joskus
hyvässä stondiksessa heppini on aika mahtavan näköinen. Kiva runkkailla kovaa jötikkää.
Senteistä en tiedä, mutta ihan hyvän kokoiselta näyttää.
Kyllä sillä yhden naisen reiän täyttää, vaikka olis hiukan reilumpikin mitoiltaan.
 
Du
Minä saan ja oon tähän mennessä saanu kaikki omat akkani täysin tyytyväiseksi. Ja nykyinen on erittäin tyytyväinen seksiin ja kokoon. Se riittää mulle ainakin mainiosti.
 
Tavallinen mies
Mitäs villaa? yli kolminkertaistuu??? Nojaa mulla on kanssa 5cm luokkaa mutta *öhömm* kovana menee siihen 12 senttiin, olen vasta 15 joten varmaan vielä kasvaa eiks jooh? Mihin aikoihin teillä on kasvut loppunu?
En ole mitannut, mutta naisten kommentteja:

-"Ai saatana sattuu sattuu" ??? Otanko pois? "Eieiei auauaunussinussiauau"


-"ohhhoh....tää onkin vähän isompi ku mihin oon tottunu"

-"Apua, ei toi mahdu" (no mahtuihan se, lopulta ihan hyvinkin)

-"Ihanan iso"

-"HERRAJUMALA!!!"

-"Mitä sä laitat sinne.....laita se muna...."

-"Aih vittu mun perse repee......varovasti...ihanaa"

"No mitäs oot niin isokyrpäinen, että saa huutaa naama tyynyssä"



Ai mikä on vehkeeni koko? No ei se ole kuin 19 sentin pituinen ja halkaisija siinä reilut 4 senttiä.


Väitän, että suomalaisilla naisilla on kohtuullisen piukat paikat.

Vain kerran olen törmännyt naiseen, jota naidessa tuntui kuin olisi heiluttanut melaansa fudiskentällä.....Mutta se nainen olikin 180 senttiä pitkä ja sillä oli taivaallisen iso (ei läski) perse, jossa oli todella sopivan kireä kakkonen :)
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Itseäkin kiinnostaisi (Mihin aikoihin teillä on kasvut loppunu?)

Kasvu ja kasvu ?
Eipä se hirveästi kasvanu siitä pikkupoika-aikojen mitasta. Alkoi ehkä 13 - 14 vuotiaana ja loppui vuoden sisään, eli 15 ikävuoden jälkeen ei tapahtunut mitään. Pari senttiä lisää jäykkää pituutta ja pikkuisen lisää paksuutta. Lepotilassa ei juurikaan pituutta tullut, vain paksuutta.
Suurin muutos oli se, että esinahka löystyi. Lapsena teki kipeää, kun kikkeli seisoi ja nahka tiukkasi. "Kasvun" jälkeen nahka on todellä löysä ja joskus roikkuu kuin norsunkärsä pitkälti yli terskan.
 
Viimeksi muokattu:
kikkelimies
olisi kyllä kiva saada naisen mielepide, onko 13 senttinen ihan liian pieni? haittaako tuo oikeastaan? ja luuletteko että naiset nauraa kun pikkuriikkisen pikkukikkelin vetäisee housuista?
 
tunnustelija
olisi kyllä kiva saada naisen mielepide, onko 13 senttinen ihan liian pieni? haittaako tuo oikeastaan? ja luuletteko että naiset nauraa kun pikkuriikkisen pikkukikkelin vetäisee housuista?
Siis onko se lepopituus vai erektiopituus?
Lepopituudeksi ihan OK eikä erektiopituudeksikaan liian lyhyt. Koolla ei ole väliä! Minä en ainakaan nauraisi vaan ihastelisin luonnon taideteosta - sellainen on sekä penis että pillu.
Nai takaa päin! (Mun fantasia!)

Toivottavasti saat tänään! Hyvää Uutta vuotta!
 
Viimeksi muokattu:
elliot ness
Peniksen PITUUDEN/PAKSUUDEN oikeaoppinen mittaus

Penis mitataan tietenkin juhlakunnossa, lepotilassa slerssien keskipituus on siinä 8-10 cm ja keskiympärysmitta siinä 10-12 cm.


PITUUDEN MITTAAMINEN

Stondispituus mitataan oikeaoppisesti siten että jäykkä mittaviivain painetaan peniksen päältä penistä koskien nivusiin sen verran kuin menee (häpyluun läpi se ei kuitenkaan mene) ja käyrää penistä saa taittaa suoremmaksi. Lihavilla on nivusissa rasvaa joka peittää visuaalista kokoa, joten painamalla nivusiin sen verran kuin menee, saadaan vertailukelposemmmat tulokset. Peniksen käyryys myös vaihtelee, joten penis painetaan suoraksi että saadaan vertailukelpoiset tulokset.

Helpoin tapa mitata ilman viivainta on verrata pituutta tavaliseen VHS-kasettiin 18,5 cm (ilman kantta) tai 0,33 litran tavalliseen olutpulloon 19 cm, jolloin näkee suunnilleen eron omaan penikseensä senteissä. Mittaus tapahtuu esine peniksen päälle- ja nivusiin painettuna, penis suoraksi taitettuna.


YMPÄRYSMITAN MITTAAMINEN

Stondisympärysmitta mitataan ompelijan kerälle kierrettävällä mitalla. Ympärys mitataan peniksen varren keskikohdasta, ei siis terskasta, eikä peniksen juuresta joka joillakin levenee paljonkin nivusiin mentäessä (tästä paksuudestahan ei ole hyötyä yhdynnässä).
Paksuusmittaus ei anna luotettavaa kuvaa peniksen leveydestä, koska penis ei ole yleensä mikään täydellinen sylinteri. 5 sentin paksu penis saattaa olla ympärysmitaltaan hyvinkin 14 cm tai jopa alle, eli piillä ei suoraan voi kertoa lukua.

Helpoin tapa mitata ympärysmitta ilman viivainta on verrata sitä tavallliseen wc-paperihylsyyn joka on 13,5 cm.
Et ilmeisesti ole kuullut juttua sellaisesta härvelistä kuin MITTANAUHA!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kokemusta
Mun mielestä on vastuutonta, että jollain kuustoistasenttinen verhotaan pienimunaisuus kaapuun ? Kun Madamet vastaa, että ihan hyvähän tuo vaaksakas on, niin silloin todellinen pienikaluisuuden ongelma vesitetään pahan kerran.
Jos nainen valittaa pienta penistä, niin eiköhän hänellä ole vain löysät alalantion lihakset. Eli rölli on lurpsahtanut.

Naisen paikat kun tiedetysti venyvät jopa meloonin kokoisen lapsen synnyttämiseksi.
Miesten tilastollinen keskikoko on 16cm.

On siis enemmän naisen vastuu pitää kunnostaan huolta, taisiitä että alapää pysyy tiukkana.
Mies voi olla todella ylpeä erektiostaan olipa värkki melkein minkä pituinen tahansa.
 
hyvin
Mun kulli on 20cm pitkä mut yks vika, esari on vähä kiree ja ei mee taakse, mimmonen se ympärileikkaus on? Pystyykö kortsun kans nussii vaikka on kiree esinahka?

hyvin onnistuu, älä sellasista huoli, itellä sama vika, noh, vika ja vika, ei se muussa haittaa kuin sitten uuen naisen käsihyväilyssä ku pitää sanoa ettei vedä sitä esarin suuta siihe puristamaan puoleen väliin terskaa, itelläkin 20cm pitkä ja leveyttä 4,5cm, ei leveä mutta eikai sillä koolla niin väliä. nojoo, hyvähän mun tällä pituudella sanoa :D sen verran kokemuksista että aivan eka pano toisen neitsyen kanssa oli vähä vaikeaa kun ei tahtonut mahtua sisään alkuun
 
Viimeksi muokattu:
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
isommat geenimutaattioita ?

Mitäs ne pienet prinssinnakit sitten ovat ?
Niitä tuntuu naikkosten puheiden perusteella olevan aikas monella.
niillä naikkosilla on vaan venyneet pillut samanlailla se toosa venyy ku vanha taikinaki
 
Kokenut
No siis ittellä on sellane 23 senttine jööti... Noh.. Pari kuukaut sit rupesin seurustelemaan ja naikkosel oli saatanan kiree römpsä ja, ku eka ilta meni sit siin esileikkien paris... Sitä samaa toistu useempi viikko ja vihroin sain plumpsautettuu sen veitikan sissää... Voin sanoo et ei oo mitää nannaa puuhaa tämä "geenimutaatio", mutta aika usein saa kuulla positiivista palautetta actin jälkee...
 
regenspro
oma penikseni on lepoasennossa 8cm erektiossa noin 14 cm
peniksen leveys 4 cm
ympärys mittaa en ole saanu mitattu koska ei ole oikean laista mittaa

ikäni 14
6 kuukauden päästä täytän 15
onko penikseni koko perus minun ikäisekseni monelta sivulta olen lukenut että keski mitta on 12-15 cm 18 vuotiailla minun mielestäni se ei ole aivan paikkaansa pitävä pyydän
asiallisia vastauksia
 
Tiuski
Ymmärrän varsinkin teini-ikäisten poikien huolen penistensä riittävästä koosta. Mutta sen voin näin naisena vakuuttaa ja vannoa, että jos se penis on pidempi kuin mitä on emättimen syvyys niin hyvä se on. Naisen emätinhän on siis noin 7-10cm pitkä joten ei ole suurta väliä onko se penis 12cm vai 22cm.
Toki on näitä mystisiä lorttoja joihin lumpsahtaa nyrkki ja puol käsivartta eikä silti tunnu missään... mutta se ei ole miehen vika eikä miehen tarvitse pahoittaa siitä mieltään.

Eli rölli on lurpsahtanut.
Tälle piti nauraa ihan ääneen :D Ihanasti sanottu.
 
Rekku
Ymmärrän varsinkin teini-ikäisten poikien huolen penistensä riittävästä koosta. Mutta sen voin näin naisena vakuuttaa ja vannoa, että jos se penis on pidempi kuin mitä on emättimen syvyys niin hyvä se on. Naisen emätinhän on siis noin 7-10cm pitkä joten ei ole suurta väliä onko se penis 12cm vai 22cm.
Toki on näitä mystisiä lorttoja joihin lumpsahtaa nyrkki ja puol käsivartta eikä silti tunnu missään... mutta se ei ole miehen vika eikä miehen tarvitse pahoittaa siitä mieltään.

Tälle piti nauraa ihan ääneen :D Ihanasti sanottu.

Jaahah, että kasktoista ja siitä ylöspäin ?
Tekeekö kymmensenttisellä mitään, kun sitä paksuuttakaan ei ole siunaantunut ?
 
Viimeksi muokattu:
Tiuski
Jaahah, että kasktoista ja siitä ylöspäin ?
Tekeekö kymmensenttisellä mitään, kun sitä paksuuttakaan ei ole siunaantunut ?
Jospa se Rekku antaisi isännän tai emännän lukea ja kirjoittaa täällä foorumilla puolestaan kun ei näemmä tuo luetun ymmärtäminen vielä oikein suju. Vaikka myönnän kyllä, koiraksi kirjoitat oikein hyvää suomea! Wuff!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä