Peniksen PITUUDEN/PAKSUUDEN oikeaoppinen mittaus

  • Viestiketjun aloittaja vertailukelpoiset tulokset
  • Ensimmäinen viesti
Rekku,
Mun mielestä on vastuutonta, että jollain kuustoistasenttinen verhotaan pienimunaisuus kaapuun ? Kun Madamet vastaa, että ihan hyvähän tuo vaaksakas on, niin silloin todellinen pienikaluisuuden ongelma vesitetään pahan kerran.
 
mimosa_5
Aika hämmentävä uutinen http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200812028687965_lz.shtml - onkohan mittauksessa sattunut virheitä tai jotain.

Nimittäin ei alle 18 senttistä ole vastaan tullut ihan vähään aikaan. Kyllä oman otannan mukaan suomalaisilla kolleilla ainakin on aikamoisia meisseleitä. Tiedä sitten, riippuuko paikoista, joissa käy
 
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Aika hämmentävä uutinen http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200812028687965_lz.shtml - onkohan mittauksessa sattunut virheitä tai jotain.

Nimittäin ei alle 18 senttistä ole vastaan tullut ihan vähään aikaan. Kyllä oman otannan mukaan suomalaisilla kolleilla ainakin on aikamoisia meisseleitä. Tiedä sitten, riippuuko paikoista, joissa käy
Niinkuin tuossa toisessa ketjussa itsekseni arvelen, niin näihin mittaustakoisiin taitavat mielellään osallistua pienimunaiset miehet.
Miksi ?
Ehkä pönkitysmielessä ??
 
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja Oula:
Ei pienelä onnistu naemine ja kusiki roeskuu kengile..
Tuossa on totuudenjyvä:)

Yks kokeneempi kaveri kertoi, että jos mieheltä paljastuu sängyssä sellainen alimittainen, niin seuraavana päivä on vessa pestävä.
 
joku demoni
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt nainen:
Itse olen mustien miesten legendan uskoneena ollut neljän mustan kanssa ja pettymys on ollut melkoinen kun kalut ovat kaikilla olleet suunnilleen 13-17 sentin välissä, eli pieniä tai tavallisia. Suomalaisilta miehiltä olen saanut suurempaa, parhaimmillaan 18-20 sentin mittaista, jotka ovat olleet jopa paksuja. Sormet menee juuri ja juuri ympäri. Pelkkää legendaa koko juttu, jota mustat miehet käyttävät aivan selvästi hyväkseen.
no käske niiden miesten venyttää pikkasen eikä vain ajatella seksiä koko ajan. penishän voi venyä paljon jos vain jaksaa värkätä.
 
Kincey
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Mun mielestä on vastuutonta, että jollain kuustoistasenttinen verhotaan pienimunaisuus kaapuun ? Kun Madamet vastaa, että ihan hyvähän tuo vaaksakas on, niin silloin todellinen pienikaluisuuden ongelma vesitetään pahan kerran.
Joo, aivan totta. 16 pitkä 4,5 paksu on kyllä normaali, eikä sen omistamisesta kannata päästää kusta nousemaan päähän, mutta huomattavasti pienempiäkin normaaleja kyrpiä on. Itseasiassa tämäkin meisseli alkaa olla jo melko harvinainen, kuten tämä kätevä vertailurobotti osoittaa: http://netti.nic.fi/~populus/koko2.htm
 
huolenaiheet
Koittakaa nyt jo ymmärtää että se ei mittaamalla eikä varsikaan täällä ilmoittelemalla siitä kasva. Asia kun on niin että on pienimunaisia, isomunaisia ja herranjestasmunaisia! Ja järjellä ajatelle, jos ei olisi pienimunaisia, niin miten siten olisi isomunaisikaan.
Homman nimi on siis, me tyytyväiset emme halua että kaikilla olisi "normaalia pitempi", kun normi olisi jotain 2mm.
 
Ziizus
Mulla on ihan järkyttäävän kokonen kulli, ja oon pannu ainakin yhtä naista!!!! Voihan nenä!!!! Musta paras mittari on se että mahtuuko se naisen suuhun ilman että hampaat ottaa kiinni!!! Wink wink!!!
 
mister huge 4,5x1,2cm
Alkuperäinen kirjoittaja Kincey:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Mun mielestä on vastuutonta, että jollain kuustoistasenttinen verhotaan pienimunaisuus kaapuun ? Kun Madamet vastaa, että ihan hyvähän tuo vaaksakas on, niin silloin todellinen pienikaluisuuden ongelma vesitetään pahan kerran.
Joo, aivan totta. 16 pitkä 4,5 paksu on kyllä normaali, eikä sen omistamisesta kannata päästää kusta nousemaan päähän, mutta huomattavasti pienempiäkin normaaleja kyrpiä on. Itseasiassa tämäkin meisseli alkaa olla jo melko harvinainen, kuten tämä kätevä vertailurobotti osoittaa: http://netti.nic.fi/~populus/koko2.htm
se on ihan epänormaalia jos sulla on noin pieni, kotiin kasvamaan siitä!!!!!!! Get a life!!!!
 
näin on ja piste!
Alkuperäinen kirjoittaja Neze:
Eli olen 14, kohta 15, ja lerssi näkyilee olevan päälle 15cm.. kasvaakose vielä?
Kasvaa kasvaa, katos se on iästä se koko kiinni! Mä oon jo kakskytyheksän ja mulla on nyt sen vajaa 30 senttiä!!!!
 
Sivhos
Eikös Arkimeden lain mukaan saa parhaan tuloksen peniksen koosta?Ämpäri täyteen vettä,sinne seisova muna,ja mitata ylitulevan veden määrä,tuleeko puoli litraa vai enemmän.
 

Yhteistyössä