Tota miksi lukittiin tuo ketju?

Nyt ei vanha ymmärrä?Mikä syy lukitukseen????? Ja sisko: Alan pikkuhiljaa uskoa että tähän on joku tosi simppeli selitys, joka yhdistettynä sisaren sulkeutuneeseen luonteeseen aiheuttaa koko mölyn. Esim. laskettua aikaa siirretty muutamalla viikolla. Mikä on todella yleistä, Ja hän ei vaan sitä oo kertonu, jostain syystä, ei vaikka vaan oo halunnu jakaa sitä teidän kanssa. On ehkä ajatellu että syntyy etuajassa niinku siskon lapsetki tms, Älä noista hermostu, ihan vaan anna rauhassa meidän kaikkien touhuta :xmas: ,

Ihme taas :headwall: Lukasin pari viimeistä sivua läpi, eikä siinä kyllä mun mielestä ollut mitään lukitsemisen arvoista :eek: Tietty nyt jotkut päätään siellä vähän aukoi, mutta eikös se oo aika yleistä tällä palstalla eikä ketjuja silti yleensä lukita... :whistle:

vieras
http://keskustelu.kaksplus.fi/t944404,625

Mä kävin myös lukaisemassa. En ymmärrä miksi piti lukita. Sen hernetätiketjun vielä ymmärsinkin, tätä en millään.
Olisitte nyt antaneet sen olla, kun sisko lupasi siihen tulla kertomaan miten lopulta käy.

No ei tosiaankaan ollu mitään minkä takia ketju ois pitäny lukita! Nyt ihan oikeesti Jätkä, lue ja mieti uudestaan onko siinä jotain josta joku vois ihan oikeesti loukkaantua! Jos ihan rehellisesti olet sitä mieltä, että ketju meni liian pitkälle niin oon kyllä todella yllättyny!

En ees tiiä mistä ketjusta kyse mut ihan yleisesti ottaen tuntuu et täällä saa nykyään liian paljon varoa mitä sanoo. Mun mielestä sanan pitäis olla mahdollisimman vapaa. Ainoa mitä mä en suvaitse on toisten suora haukkuminen (tarkoita suoraa pilkkaa jotain toista palstatoveria kohtaan) ja rasismi.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
No ei tosiaankaan ollu mitään minkä takia ketju ois pitäny lukita! Nyt ihan oikeesti Jätkä, lue ja mieti uudestaan onko siinä jotain josta joku vois ihan oikeesti loukkaantua! Jos ihan rehellisesti olet sitä mieltä, että ketju meni liian pitkälle niin oon kyllä todella yllättyny!
Jep. Siinä ei suoranaisesti edes haukuttu ketään, peruskiroilua löytyi sieltä täältä, mutta ei jatkuvasti eikä mitään tappelua edes syntynyt...

vieras
Mä olin se joka ihmetteli et riittääkö kellään aika moiseen provoiluun... Siitä näkyi myös nousevan häly. Mut todellakin, mistä tuosta tietää onko totta vai ei, sama pätee lähestulkoon kaikessa kirjoitetaan tai sanotaan, joten turha kenenkään raivostua jos joku alkaa ihmetteleen tarinan todenperäisyyttä... Sori kyseisen ketjun ap:lle jos sanoin turhan kärkkäästi ja anteeksi jos loukkasin.

Yhteistyössä