Pelottavaa! Menkkani on synkroosissa kuun kierron mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja freak of nature
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Synkroosi!
hearty-laugh.gif
 
Täytyy olla loistava pari suhde sulla, ainakin vetovoimaa pitäisi löytyä^^
Synkroosissa kuulostaa ainakin mun korvaan oikealta sanalta, ainakin ymmärsin heti mitä se tarkoitti.
 
En ymmärrä mitä tarkoitat, kun onhan menkkojen nimikin kuukautiset eli tulevat kerran kuussa.

Samaa maailmankaikkeutta on kuu, sinä ja menkkasi ja monenmoista kummallista yhtäläisyyttä on tässä elämässä. Ei mitään outoa.
 

Yhteistyössä