P
pillli
Vieras
en nyt oikeen tiennyt että mistä tätä kysyä, mutta kysympä täältä!
epäilen että olen raskaana, mutta koska menkkani ovat hieman
epäsäännölliset, mietin että milloin voisin testin tehdä luotettavasti?
viimeksi kuukautiseni alkoivat 3.11, sitä ennen 23.9, eli
tuossa on aika iso väli.. nyt on siis 5.12, ja ajattelin että pitäisikö
varmuuden vuoksi malttaa vielä ainakin viikko, ennen
kuin testin teen?
epäilen että olen raskaana, mutta koska menkkani ovat hieman
epäsäännölliset, mietin että milloin voisin testin tehdä luotettavasti?
viimeksi kuukautiseni alkoivat 3.11, sitä ennen 23.9, eli
tuossa on aika iso väli.. nyt on siis 5.12, ja ajattelin että pitäisikö
varmuuden vuoksi malttaa vielä ainakin viikko, ennen
kuin testin teen?