Pelottaa ja paniikkia pukkaa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Tiedän että tämä on tyhmää mutta en voi tälle mitään.... :ashamed:

Eli; huomenna lähdemme ajelemaan kohti Torniota, lauantaina on ystäväni esikoisen yo-juhlat.

Esikoinen lähtee mun ja miehen mukaan, kuopus jää mun äidille hoitoon kun ei tykkää autoilusta eikä juhlissa jaksaisi olla mukana kuitenkaan. Näin siis ihan omasta tahdostaan...

Se mikä mua pelottaa ja aiheuttaa paniikkia on pelko onnettomuudesta, ei niinkään pojalle vaan meille muille. Jatkuvasti sattuu pahoja onnettomuuksia missä kuolee ihmisiä, liikenteessä päivittäin. Miksi tuo ei siis sattuisi omalle kohdalle?

Aina jos autoilemme pitkiä matkoja ilman että koko perhe on mukana niin tämä pelko on tosi vahvana....Ajattelen että jos koko perhe joutuu onnettomuuteen niin paras olisi jos kaikki menehtyvät kuin että joku jää yksinään kärsimään...

Tiedän että tämä on tyhmää mutta en voi tälle mitään. Olen nähnyt kuinka musertunut vanhempi on jos menettää lapsensa, kolmelta serkultani on kuollut äkillisesti neljä lasta. Mietin että sama se on jos pieni lapsi menettää äkillisesti vanhempansa tai edes toisen heistä...

Älkää haukkuko mua please, tämä on asia joka vaivaa mun mieltä todella paljon, en pääse siitä eroon. :/

Itse ajattelen aina, että jokaisen elämä päättyy silloin kun se on tarkoitettu päättymään. Vaikka istuisi kotona, eikä lähtisi minnekään, voi kuolla johonkin tapaturmaan tms. jos niin on tarkoitus.. Uskon siis, että Taivaan Isä päättää päivien määrän, eikä siihen voi mitenkään itse vaikuttaa. Tämä ajatus päässä on turvallista liikkua! Rohkeutta sulle ja mukavaa matkaa!!

Se on varmaankin ihan normaalia hieman pelätä pitkää automatkaa. Mulla kanssa mielikuvitus laukkaa aina ilta ennen lomamatkareissuja tai muita pitkiä ajomatkoja. Olo kuitenkin helpottaa heti, kun matkaan lähdetään. Koeta rentoutua, varmasti helpottaa kun pääsette tien päälle. Mukavaa matkaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Itse ajattelen aina, että jokaisen elämä päättyy silloin kun se on tarkoitettu päättymään. Vaikka istuisi kotona, eikä lähtisi minnekään, voi kuolla johonkin tapaturmaan tms. jos niin on tarkoitus.. Uskon siis, että Taivaan Isä päättää päivien määrän, eikä siihen voi mitenkään itse vaikuttaa. Tämä ajatus päässä on turvallista liikkua! Rohkeutta sulle ja mukavaa matkaa!!

samat mietteet täälläkin . :)
Kyllä sitä miettii tuolla pitkillä matkoilla monia juttuja. Kaikkea voi sattua missä vain.