Pelottaa/Hirvittää aloittaa ehkäisypillerit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarda

Vieras
Mietin teenkö nyt oikein.. hyödyt js haitat listannut mutta silti pelkään mikä hormonihirviö voi tulla.
Yasminit odottaisi korkkausta kun menkatki just alkoi..
mitä hittoa teen..tämä on ärsyttävää.

Aloita vaan. Ei ne niin hirveät oo kun jotkut väittää. Eikä sitä toisaalta kokeilematta voi tietää. Kaikki ollaan niin erilaisia. Itekin mietin ja tuumasin jopa pari vuotta ennenku uskalsin oikeasti lähteä kokeilemaan. Aloitin minipillereillä kun pyysin mahdollisimman mietoja pillereitä. Ne oli muuten ihan ok paitsi että vuodot oli tosi epäsäännölliset. Sitten siirryin yhdistelmiin. Olen kokeillut useampaa merkkiä. mistään ei ole tullut mitään sellaisia hirveitä oireita. Merkkiä vaihdettu lähinnä välivuodon tai limakalvojen kuivumisen takia. Nyt tosin on löytynyt oikein mukavat pillerit.

Minä myös söin minejä toisenlapsen syntymän jälkee ja niissä haittana epäsään.vuodot. aina vaippa suojana..
Nuorena ennen lapsia syöny aikasemmin yhd.pillereitä.. nyt kolmannen jälkee jotenki ajatus moisesta lääkkeen syömisestä..

Onhan niissä etunsakin. Minä jouduin valitsemaan hormonikierukan tai e-pillerit, vaikka niitä en ehkäisyn vuoksi tarvitsekaan, sillä miehelle on tehty vasektomia.

Yhteistyössä