Pellillinen pizzaa vityiksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokkikakkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokkikakkonen

Vieras
Eipä ole ennen näin käynyt. Pellillinen pizzaa menossa uuniin, kun huomaan, että juustoraasteessa homekokkare. Otan sen pois ja ajattelen että voin ainakin itse sitä syödä. Katson tarkemmin ja huomaan että juustoraasteessa on paljonkin hometta. Roskiin koko paska, tänään ei sitte syödä pizzaa, ei ainakaan omatekoista. Kyllä helkutti otti pannuun!! Kyseinen juustoraaste oli eilen ostettu ja päiväystä jäljellä vaikka kuinka. Voin vakuuttaa että säilytettykin jääkaapin kylmemmässä osassa. Enää en kyseistä juustoraastetta osta, taidan raastaa juustoni itse :/

Olisit kaapinut juuston takaisin pussiin ja kiikuttanut maanataina heti kauppaan takaisin! Tai olisit lähettänyt sen tehtaalle ja tehnyt helvetillisen reklamaation! Kyllä minuakin ketuttaisi!

[QUOTE="Noh";22347450]Olisit kaapinut juuston takaisin pussiin ja kiikuttanut maanataina heti kauppaan takaisin! Tai olisit lähettänyt sen tehtaalle ja tehnyt helvetillisen reklamaation! Kyllä minuakin ketuttaisi![/QUOTE]

Ei siitä kaapimisesta olis tullut yhtään mitään, samalla olis lähteny muutkin täytteet. Homekokkareita noukin pussiin, mutta kannattaako niitä mihinkään kauppaan kiikuttaa. Miten voin todistaa, että raaste on oikein säilytettynä homehtunut?

....Jos se olikin homejuustoa.....?

No ei tosissaan, harmi kun koko pizza meni pilalle :( nälkäisenä on kaikista vittumaisinta, kun ruoka meneekin jostain syystä pilalle. Mä olen pari kertaa pudottanut juuri uunista otetun pizzan nurinpäin lattialle, sekään ei oo hirveesti naurattanu. Kannattaa se juustoraastepussi viedä takas kauppaan tyhjänäkin, voihan koko erä olla pilalla ja ehdottomasti laita valmistajalle palautetta!!

Kannattaa tosiaan reklamoida asiasta, vaikka "näyttöä" ei enää olisikaan.
Luulen, että pussissa on saattanut olla vaikkapa pienen pieni reikä, minkä takia juusto on päässyt homehtumaan, vaikka päiväystä olikin vielä jäljellä.
Ainakin kaikille suojakaasuun pakatuille elintarvikkeille tapahtuu juuri näin. Leipäosastolla työskennellessäni varsinkin esipaistettujen leipien kohdalla tämä on valitettavan yleinen näky.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruokakaupassa töissä;22347642:
Kannattaa tosiaan reklamoida asiasta, vaikka "näyttöä" ei enää olisikaan.
Luulen, että pussissa on saattanut olla vaikkapa pienen pieni reikä, minkä takia juusto on päässyt homehtumaan, vaikka päiväystä olikin vielä jäljellä.
Ainakin kaikille suojakaasuun pakatuille elintarvikkeille tapahtuu juuri näin. Leipäosastolla työskennellessäni varsinkin esipaistettujen leipien kohdalla tämä on valitettavan yleinen näky.

Reklamoinko kauppaan vaiko valmistajalle?

Alkuperäinen kirjoittaja ääks;22347483:
....Jos se olikin homejuustoa.....?

No ei tosissaan, harmi kun koko pizza meni pilalle :( nälkäisenä on kaikista vittumaisinta, kun ruoka meneekin jostain syystä pilalle. Mä olen pari kertaa pudottanut juuri uunista otetun pizzan nurinpäin lattialle, sekään ei oo hirveesti naurattanu. Kannattaa se juustoraastepussi viedä takas kauppaan tyhjänäkin, voihan koko erä olla pilalla ja ehdottomasti laita valmistajalle palautetta!!

Eikäää.. :laugh: "Mä olen pari kertaa pudottanut juuri uunista otetun pizzan nurinperin lattialle..." Anteeksi, mutta sain hyvät naurut :) Varmasti ottanut kupoliin moinen...

Ei siitä kaapimisesta olis tullut yhtään mitään, samalla olis lähteny muutkin täytteet. Homekokkareita noukin pussiin, mutta kannattaako niitä mihinkään kauppaan kiikuttaa. Miten voin todistaa, että raaste on oikein säilytettynä homehtunut?

Ei sun yleensä tarvi sitä itse tuotetta säästää, riittää että säästät pussin sekä ostopäivän ja paikan.

Pussissa varmaan ollut reikä. Eikä sun tarvi sen kummemmin selitellä, kerrot vaan että hometta ja mainitset ehdottomasti että koko pitsa meni pilalle. Siis jos haluat saada paremmat korvaukset.

Eikäää.. :laugh: "Mä olen pari kertaa pudottanut juuri uunista otetun pizzan nurinperin lattialle..." Anteeksi, mutta sain hyvät naurut :) Varmasti ottanut kupoliin moinen...

Joo ei se mitään, kyllä se muakin naurattaa jo :D sillon ei kyllä naurattanu, kun oli kaamee nälkä ja pizza leviää roskaselle lattialle. On meillä kerran kissakin hypänny paistoa odottavan pizzan päälle ja tietysti onnistu vielä loikkaamaan alas niin, että pizza lensi kaaressa lattialle :( No, sellaista sattuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ääks;22348567:
Joo ei se mitään, kyllä se muakin naurattaa jo :D sillon ei kyllä naurattanu, kun oli kaamee nälkä ja pizza leviää roskaselle lattialle. On meillä kerran kissakin hypänny paistoa odottavan pizzan päälle ja tietysti onnistu vielä loikkaamaan alas niin, että pizza lensi kaaressa lattialle :( No, sellaista sattuu :D

mä kun olin ravintolassa töissä ja tein pitsoja... onnistuin jotenkin pitsaa uuniin laittaessa saamaan sen pitsan ylösalaisin sinne uuniin.. jäi siihen lapioon kiinni ja hups... hitto sitä sotkua ja käryä.. ja kiroamista... :)

minulle kävi n. vuosi sitten samalla lailla, 2 pellillistä pizzaa roskiin. Oli Arlan valmista juustoraastetta, päiväystä jäljellä kuukausi. Seuraavana päivänä kun menin samaan Prismaan mistä olin ostanut niin katsoin niitä samoja Arlan raastepusseja ja 8 niistä oli homeessa (siis kaupan hyllyssä olevista) .
Sanoin k.o. asiasta kaupan henkilökunnalle ja sain vain myrtyneitä mulkaisuja vaikka ihan ystävällisesti sanoin jottei kenellekään muulle kävisi samoin...
Arlalta sain juuston hinnan verran hyvitystä.

Yhteistyössä