Pelkäättekö olla yksin?

firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Joo, kauhuleffat hiipii mieleen iltaisin. Juoksuaskelia otan pimeällä veskistä sänkyyn, en kattele peiliin tai roikota jalkoja sängynreunan ulkopuolella jne.
IHANAA! :D joku muukin !!! ja saunaan on tehtävä yöllä valot kun vessaan menee... :D

Ei passaa pelätä kun useimmiten viikot olen pienten kanssa keskenään...:/ Kieltämättä kyllä varsinkin nyt taas kun pimeä kausi alkoi niin saattaa hieman välissä mielikuvitus laukata mutta äkkiä muuta ajateltavaa, ei passaa antaa valtaa :)

firequeen
kun olin lapsi kuulin jostain, että jos keskiyöllä katsoo peiliin näkee pirun ja jumalauta miten se pelästytti !!! :( en uskaltanut pestä käsiä kun yöllä vessaan menin..... jos uskalsin sinne vessaakaan !

En ole pelännyt olla yksin kotona kuin silloin, kun asuin omakotitalossa.

Nyt kun asun kerrostalossa, olen pelännyt vain silloin kun narkkarit piti kauheeta menoa, mutta nekin saatiin onneksi pois.
Nyt kun uutisissa on ollut, että jopa viidenteen kerrokseen on yritetty murtautua parvekkeen kautta, niin välillä tulee pelokkaita ajatuksia...

kinuski
Mä pelkään olla yksin pimeellä/yöllä, mutta onneksi ei ole moneen vuoteen tarvinnut öitä yksin viettää. Aikoinaan kun asuin yksin maantasalla, pelkäsin ja kuuntelin kaikkia ääniä öisin. Mulla oli vielä silloin sellainen "hoito", joka usein iltaisin hiippaili ikkunan taakse koputtelemaan, ei sitten voinu puhelinta käyttää. Myöhemmin kun mulla oli jo tuo esikoinen, niin kannoin sen usein yöllä mun makkariin viereeni nukkumaan jos mua pelotti, aamulla poika vaan totes että on taas unissaan tullut mun viereen :D.
Nyt kun asutaan omakotitalossa, ja jos mies olis jostain syystä yön poissa, niin nukkuisin varmaan jommankumman lapsen huoneessa tai ottaisin viereeni nukkumaan.
Herään aamuvuoroon 3.30, ja välillä pelottaa käydä tupakalla takapihalla kun siellä on ihan säkkipimeää. Ja sitten kun lähden töihin ja joudun menemään pimeeseen autotalliin. Mulla on ihan ylivilkas mielikuvitus, ja vielä tahallaan lietson sitä, sitten pelottaa enemmän :D Pöljä mikä pöljä!

Yhteistyössä