Pelkäättekö olla yksin?

-mila
En pelkää ellen sitten tarkoituksella ala miettimään pelottavia juttuja.. :) Oon ainut lapsi ja jo yläasteikäisenä asuin käytännössä yksin kesät kotona kun ei tarvinnu enää mennä väkisin vanhempien kanssa mökille. Yksin on ihan kiva olla välillä kun on vaan ne omat jutut.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
ei pelota, eihän täällä ole sitten ketään kymmenien kilometrien säteellä
Tätä mun isäkin aina soveltaa kun liikkuu paljon iltamyöhäänkin metsällä että mitä pelättävää metsässä on, eihän siellä ole ketään. Enemmän kannattais pelätä keskellä kaupunkia :D

Hanna
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Tätä mun isäkin aina soveltaa kun liikkuu paljon iltamyöhäänkin metsällä että mitä pelättävää metsässä on, eihän siellä ole ketään. Enemmän kannattais pelätä keskellä kaupunkia :D
Niin mut entäs jos siellä tulis se yksikin ihminen vastaan? Jestas et olis paskat housussa, tuskin tulis jäätyy rupattelemaan. Mut onneks en oo nähny vielä tarvetta lähtee yksin pimeään metsään. Lapsena kerran kävin hiihtämässä iltamyöhällä kun oli kuutamo, mutta kaveriks lähti kolme saksanpaimenkoiraa joten ei pelottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Niin mut entäs jos siellä tulis se yksikin ihminen vastaan? Jestas et olis paskat housussa, tuskin tulis jäätyy rupattelemaan. Mut onneks en oo nähny vielä tarvetta lähtee yksin pimeään metsään. Lapsena kerran kävin hiihtämässä iltamyöhällä kun oli kuutamo, mutta kaveriks lähti kolme saksanpaimenkoiraa joten ei pelottanu.
Niinpä :) Mut isä onkin vähän hullu.

Näin mäkin olen muuten tätä hommaa miettinyt.

Että jos mä en näe etukuistilta metriä pidemmälle, niin ei tuolla kukaan muukaan näe mitään tai viitsi liikuskella.

Kaupungissa oli oikeasti paljon pelottavampaa, vaikka oli valojakin.

joskus kun oli ahdistus pinnassa elämäntilanteen takia, niin en pelänny kylläkään, mutta töllö piti olla päällä koko ajan, että kuuli ihmisääniä. Sittemmin huomaan nukahtavani töllön ääreen paremmin kuin ilman sitä. Aiemmin en ikänä nukkunu siinä metelissä...

En pelkää, kun pääasiassa kaksin vaan pojan kanssa olenkin. Mutta oli kyllä sekin vaihe, kun kerrostalosta muutin maan tasalle yksinäni, että pelkäsin :ashamed: Puoli vuotta haudoin muuttoa takaisin keskustaan turvaan. Onneksi en antanut pelolle silloin periksi.

v
mäki pelkään olla yksin aina joskus... mut enemmän se tuntuu ahdistavalta.. inhoan yksin olemista.. jotenki outo olla..tulee semmonen toimeeton olo, ei oikeen tiiä että mitä sitä tekis.

Paha olla yksin
Siinä se tuli.. Eli pelkäättekö olla yksin kotona? Mua kyllä iltaisin pelottaa jonkun verran, pidän valoja päällä ja miel. telkkaria taustalla vaikka tekisinkin jotain muuta :ashamed:

En tiedä mikä pelottaa, asutaan kerrostalossa ylimmässä että ei tänne kukaan pääsekään kovin helposti ja kissatkin on seurana...
EI pelota, mutta paha olla yksin. Kaipaan ystävää/ystäviä, mutta en osaa niitä hankkia.

Yhteistyössä