Pelkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolona

Vieras
...etten ikinä saa lasta. Olen parikymppinen ja olen seurustellut vain kerran hätiköden vuosi sitten. Rakastan lapsia, olen koko elämäni suunnitellut lasten parissa.
Pelottaa. Onko olemassa ketään joka olisi joskus paininu saman asian suhteen? :ashamed:

Omassa tuttavapiirissä neljää kymppiä läheneviä, jotka eivät ole löytäneet sitä oikeaa tai edes läheltä liippaavaa, ja ovat lapsettomia em syystä...

Eli heitä ei naurata jutut sen oikean löytämisestä aikanaan perheen perustamiseksi. Toki vielä ei ehkä ole liian myöhä.

Mutta kaksikymppiselle sanoisin että älä tuhlaa aikaa miehiin, jotka ovat päämäärättömiä ja seurustelu ei ala edistyä jossain vaiheessa. Tunteiden mukaan toki ja painostaa ei kannata. Mutta jos olet 10 vuotta yhdessä ja muilla alkaa olla avioliitto ja lapsia ja teillä ei juuri sellaisia harkita, niin ei kannata jäädä odottelemaan josko mieli muuttuisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 15:35 Nooh kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä neljää kymppiä läheneviä, jotka eivät ole löytäneet sitä oikeaa tai edes läheltä liippaavaa, ja ovat lapsettomia em syystä...

Eli heitä ei naurata jutut sen oikean löytämisestä aikanaan perheen perustamiseksi. Toki vielä ei ehkä ole liian myöhä.

tuohan oli rohkasevaa tekstiä. Kyllä muakin pelottaa se aika kun tajuan olevani yksin, mutta älä vielä mieti moista. Sulla (ja mullakin) on vielä aikaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä