Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:no niin, löysin tänne. ajattelin, että laitat siihen samaan ketjuun =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä salsana?? vaikka kuinka yritän kattoa molempia niin en sa yhdistettyä..
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mulla ei aukea ovi vaikka numero on mielestäni oikea
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mulla ei aukea ovi vaikka numero on mielestäni oikea
mäkin muutamaa kokeili..Olisko alku ollut 89..
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla kepillä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mulla ei aukea ovi vaikka numero on mielestäni oikea
mäkin muutamaa kokeili..Olisko alku ollut 89..
hmm, mulla oli joku 7531 pitääkö olla valot pois vai päällä kun sitä numeroa katsoo?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:7351, tulee ainaki selvästi ku laittaa valot päälle, ja kun ne sammuttaa nii jotaki epämääräistä...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:7351, tulee ainaki selvästi ku laittaa valot päälle, ja kun ne sammuttaa nii jotaki epämääräistä...
Siitä epämääräsestä pitäs saada selvää![]()
Kallista päätä vasemmalle ja siitä yrität tulkata![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:eihän tuosta nyt saa mitään selvää:headwall: