Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
Apuaaa!! :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:mitä niillä saksilla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
sen kortin saa siit numerotaulun takaa.. se tippuu ku klikkailee siit nuolen kohilta (mä taisin klikata siit tyhjält kohalt nuolen alla) sillä kissan tassulla
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:mitä niillä saksilla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä en saa tuota ovea auki?
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
Kiitos!
mit en muuten ratkasit ton koodin? *itselle täysi mysteeri koko koodin*
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
Kiitos!
mit en muuten ratkasit ton koodin? *itselle täysi mysteeri koko koodin*
En mä, vaan Hitsin Pimpula keksi, että joka riville pitää saada tulokseksi 34.
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall: