Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:otetaanko vielä peliä vai mennäänkö nukkumaan? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Miten se käännetään?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.
En saa edes sitä käännettyä
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:NO huh viimein läpi. Kiitoa avustaSain sen, kun tajusin kääntää tuon tassun.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
En saa edes sitä käännettyä
Laitoitko sen isoksi siihen näytölle sieltä alhaalta oikealta mitähän siinä napissa lukee jotain about items tai vastaavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:http://www.123bee.com/play/aquarium-room-escape
onko tämä pelattu jo?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:http://www.123bee.com/play/aquarium-room-escape
onko tämä pelattu jo?
mukana