Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:uhhah. vaikeaa :/ se saamaton pukki ei anna myöten millekkää yhdistelmälle |O
Ei nii..
Oon yrittäny jo kuusen pallojenki määrää ja yhdistettynä tähtien määrään ja eri järjestyksissäki, mut ei aukee |O
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt on korttiin kirjoitettu. Se koodi puuttuu. :/
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt on korttiin kirjoitettu. Se koodi puuttuu. :/
niin puuttuu ja se vasen sakara tähdestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Ihankuin siinä kalenterissa olis laskutehtäviä, eli ne värit vastaa niitä numeroita mikä on määrä sukissa, mutta se punainen tähtimäärä ei täsmää, enkä kyllä keksi mikä vikana tai onko se edes noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34![]()
:flower: Pukki antautui.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Ihankuin siinä kalenterissa olis laskutehtäviä, eli ne värit vastaa niitä numeroita mikä on määrä sukissa, mutta se punainen tähtimäärä ei täsmää, enkä kyllä keksi mikä vikana tai onko se edes noin.
No nyt keksin! Kiitos taas ajatuksen käännöstä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34![]()
mitä tuosta pitäs päätellä :ashamed: :ashamed: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34![]()
mitä tuosta pitäs päätellä :ashamed: :ashamed: ?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitä saksilla? Tähti on paikoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
mitä sä naurat? mulla ei ajatus juokse tänää (eikä kyllä muulloinkaa) ihan täysillä.. en tajuu sori.. oon huono tällasis päättelyiss..