Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on avain, sytkäri(kai) ja semmonen kukka. Nyt ei sitte pääse mihinkää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en kyl saa mitään muuta ku ton mustan kukan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
emmä kyl patterilla saa mitään auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kun sen ylälaatikon avaa, niin pitäiskö sinne jotenkin nähdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
Löysitkö vaatekaapin avaimen?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
en...missä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
en...missä se on?
Kun siirti sängyn vaatekaapin viereen, sai vaatekaapin päältä avaimen
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:mä aattelin kokeilla tätä:
http://www.2keysgames.com/games/escape_library_remake.html
melkein sama kuin 2keysin aiempi library, mut tätä on vähän muutettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain toisen avaimen ja vaatekaapin auki sytkä, eli patteri kävi sinne
en...missä se on?
Kun siirti sängyn vaatekaapin viereen, sai vaatekaapin päältä avaimen
miten sait sen sängyn siirrettyä....
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:mä aattelin kokeilla tätä:
Mukaan tähän, tuo toinen on ihan ... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:mä aattelin kokeilla tätä:
Mukaan tähän, tuo toinen on ihan ... :headwall:
mukana täälläkin... :wave:
tää on Library REMAKE, ei oo sama kun aiempi libraryAlkuperäinen kirjoittaja juuri:eiku mä olenkin pelannut tän.![]()