Pelastaako vauva parisuhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuzka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TÄH!!??

No ei takuulla pelasta!! Väliaikaisesti saattaa lähentää, mutta jos taustalla ongelmia niin ei se vauva niitä mihinkään vie vaan tulevat vaan kahta pahempana sitten myöhemmin kun on väsymystä, taloudellisesti tiukkaa ja yhteinen aika vähissä uuden tulokkaan kanssa!!

Älä ihmeessä ees aattele sellasta.Jos menee huonosti niin miksi pitää hommata lasta vielä kärsimään???Jutusta ei käy ilmi mitään mikä elämästäsi helvetin tekee.Koita jo järkeillä ja jätä nuo vauva haaveet pois tai vaihda puolisoo...lapsi tarvii kuitenkin turvallisen kodin ja vanhemmat. :xmas:

Ei pelasta. Vanhempien pitäisi olla olemassa lapsiaan varten, ei lapsen vanhempiaan varten heidän liittoaan pelastamassa. Lapsiperheillä on pulaa sekä ajasta että rahasta, joten kuinka luulet suhteesi lapsen myötä lujittuvan. Riidanaiheista yleisimmät parisuhteissa lienevät just ajan ja rahan käyttö, joten lapsen myötä molempia on vähemmän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 17:56 Amfritrite kirjoitti:
Ei pelasta. Vanhempien pitäisi olla olemassa lapsiaan varten, ei lapsen vanhempiaan varten heidän liittoaan pelastamassa. Lapsiperheillä on pulaa sekä ajasta että rahasta, joten kuinka luulet suhteesi lapsen myötä lujittuvan. Riidanaiheista yleisimmät parisuhteissa lienevät just ajan ja rahan käyttö, joten lapsen myötä molempia on vähemmän.
:wave: samaa mieltä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 17:56 Amfritrite kirjoitti:
Juuri näin.
Mä olen kuullut myös sanottavan että vauva huonontaa huonoa suhdetta ja parantaa hyvää suhdetta. Tuossa voi olla perääkin. Huonoon suhteeseen en ikinä tekisi lasta. Se ei suhdetta pelasta ja on lasta kohtaan väärin.

Meillä oli suhde kunnossa ennen vauvan hankintaa. Jo raskausaikana tulivat esille molempien käsitykset ajan käytöstä. Miehestä kaikkea oli tehtävä nyt - vielä kun voi. Minä olisin halunnut enemmän kahdenkeskistä tekemistä. Ehkä ongelmamme lähtivät siitä etenemään. Lapsi on aivan ihana ja me molemmat rakastamme häntä täydestä sydämestämme, mutta rakkaus toinen toistamme kohtaan on todella koetuksella.
Koko aamu meni taas tapellessa, rauhan maahan toi miehen töihiin lähtö. Minä olen aina lapsen kanssa ja jos jotain menoja, yleensä lapsi mukana. Mies töissä ja aikaa vievät harrastukset. Ei ymmärrä miksi napisen!
Lähteminen käy mielessä useinkin. Tiedän vain että huoltajuudesta tulee ilmiriita, mutta tiedän saavani yksinhuoltajuuden, jos sinne asti mennään joskus..
Eli siis vauva ei todellakaan pelasta suhdetta. Monesti se pistää hyvänkin suhteen kankkulan kaivoon.

Yhteistyössä