voisko joku antaa mulle sen kellojen oikeen järjestyksen niin voisin kokeilla
Mä en enää saa sitä kun sain jo ton avaimenAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:voisko joku antaa mulle sen kellojen oikeen järjestyksen niin voisin kokeilla
Zoomaa sitä kuvaa niin saat sen helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:joo ja millä ihmeel ton palan saa tolta pukilta pois olisko jtn hyvii neuvoja miten sen sais
niiden palojen kans pitää olla tarkka, paljon samantapasia..Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Se kellojen sointijärjestys on monesti ihan eri ku jollain toisella. Mistä mä löydän 2 palaa ja mitähän tein väärin kun 3 palaa ei käy mihinkään?
Ku oot poiminu ne alas niin klikkaa se kyntilä suuremmaks ja sit viet sytkän sen kynttilän päälle. Näin jokainen yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:en oikein ymmärrä miten ne kynttiät saa poltettua tol sytkäll? Pitääkö ne eka laittaa johki muualle ku tohon kuuseen`?
Ota ne inventaarioon ja valitse isoksi (klikkaa kahdesti) sitten sohaat vaan sytkällä ja kynttilä palaa pois.Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:en oikein ymmärrä miten ne kynttiät saa poltettua tol sytkäll? Pitääkö ne eka laittaa johki muualle ku tohon kuuseen`?
Nii just. En älyä mistä ne vois löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joko joku ois löytäny ne kaks viimestä palaa :snotty:
laatikot pitäis siirtyä ku palapeli valmisAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mut mitä sillä avaimella tehdään?