Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Mä koitin jo eilen mennä tän läpi ja nyt on PAKKO päästä :headwall:
Koitin jo saksia sen toisen sukan muttei auta. Kuin sen saa sen palan?
Joo mut se toinen :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
suksessa ei sukassaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo mut se toinen :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Mullapuuttuu enää se
Joo pullosta on otettu. Niin molemmissa suksissa on yks palanen. Toinen monossa ja toinen suksen kärjessä. Pitää klikkaa isoks ne sukset ensin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:suksessa ei sukassaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo mut se toinen :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Mullapuuttuu enää se
ja pullon pohjassa on 1, onhan se löytyny
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:suksessa ei sukassaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo mut se toinen :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Mullapuuttuu enää se
Ottaisin jos tietäisinAlkuperäinen kirjoittaja kookosta::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:suksessa ei sukassaAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo mut se toinen :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Siis sen kissan suusta joka kurkkaa siitä sukasta ku painat sitä sukan suuta. On aika vaikee saaha se, mut zoomaa kuvaa isommaks ni sit on helpompi saada.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Älä kiusaa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei ja seuraavaanki kysymykseen ei... mut molemmissa suksissa onAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Pitäskö tuol ulkona olla 2 palasta?
Mullapuuttuu enää se
Voi jessus sentäs :xmas:
No missä se viimenen pala sitten on?
sen alla onAlkuperäinen kirjoittaja wllu:saako tuosta ämpäristä suksien vieressä mitään?
Haro jokaisella erikseenAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Missä takassa
Mulla tulee vaan nokea piipusta kun haron sielä. Vai haronko väärällä välineellä?
Siis niillä takasn vieressä olevilla välineillä. Niit on siis kolme.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Haro jokaisella erikseenAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Missä takassa
Mulla tulee vaan nokea piipusta kun haron sielä. Vai haronko väärällä välineellä?
pipossaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:yritän muistella:
pullossa
kakussa
tuolissa
kaikissa paketeissa
laatikoissa yhteensä 3
maton alla
sängyn alla
tyynyn takana
patjan alla
kuusen takana
pölkyn päällä
takassa
lumessa
kellossa
kissalla
porolla
suksissa
säkissä
taulussa 2
ikkunalaudalla
sankon alla
lampussa
keinutuolin takana
jokohan ne oli siinä kaikki?
sen laskin laatikoissa olevaan kolmeenAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:pipossaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:yritän muistella:
pullossa
kakussa
tuolissa
kaikissa paketeissa
laatikoissa yhteensä 3
maton alla
sängyn alla
tyynyn takana
patjan alla
kuusen takana
pölkyn päällä
takassa
lumessa
kellossa
kissalla
porolla
suksissa
säkissä
taulussa 2
ikkunalaudalla
sankon alla
lampussa
keinutuolin takana
jokohan ne oli siinä kaikki?
Oli pakko laittaa tuo ku oma viimenen löyty sieltä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:sen laskin laatikoissa olevaan kolmeenAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:pipossaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:yritän muistella:
pullossa
kakussa
tuolissa
kaikissa paketeissa
laatikoissa yhteensä 3
maton alla
sängyn alla
tyynyn takana
patjan alla
kuusen takana
pölkyn päällä
takassa