Peikkopojan kylkiluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistä aina "kaivelet" näitä ketjuja kun yleensä olet täällä vaan yöllä?Vai otatko summa mutikassa jonkun sivun ja sieltä ketjun?Kun vastailet päivällä tai eilen tms olleisiin ketjuihin? *muuten vaan kyselee*

Eipä ole eka kerta kun tätä kysytään. :D

Mä kun tulen palstalle niin alan selaileen sivuja taaksepäin ja silmäilen pikaseen millasia aiheita siellä on. Jos jaksan niin selailen jopa edelliseen yöhön asti. Tavallisesti ekalla sivulla oleviin aiheisiin kyllästyy tosi nopeasti ja kaipaa vaihtelua. Jos joku mielenkiintoinen sattuu vastaan niin kommentoin siihen ja silloin se sitten nousee..

Ei mulla mikään erikoinen tarkoitus ole nostella niitä ketjuja. Toisaalta eihän noi puheenaiheet nyt päivässä vanhenekaan ja toisaalta on myös kiva näin yöaikaan saada vähän vaihtelua näihin etusivulla oleviin alotuksiin. Mutta siis, pointti on se, että kommentoin jos koen että mulla on kommentoitavaa oli ketju nyt sitten aloitettu milloin tahansa. Se on sitten ykshailee mulle lukeeko ko ketjun ap tai muut enää sitä mun mielipidettä tai kommenttia, joskus lukee ja useimmiten ei.

Yhteistyössä