"vieras"
PC:n ottaisin, koska Mac ei sovellu tarpeisiini ja muutenkin tykkään Windowsista enemmän. Ja Macia en osaa edes kunnolla käyttää.
simssit on niitä pelejä jotka saa mäkille. Samoin esim. civilizationitPerumalliin taidan jäädä. Tosiaan sims(2) pelejä olen tykännyt pelata, mutta ne ovat vaatineet aika paljon kun olen aina ostanut niihin kaikki lisäosatkin, joita on paljon! Ja tuo 750 gigaa olisi huipa parannus nykyiseen ja olisi paljon tilaa kuville.
Sama toimii myös pcllä, ei siihen wiitä tarviSims ja SimCity ovat mulle nykyään ne ainoat. Nintendo Wiin ostin sen takia, että sain toteutettua lapsuuteni unelman Super Mario Brosta. Vanhemmat ei ikinä suostunu ostamaan mulle nintendoa kun meillä oli tietokone ja sain siihen aina pelejä. Oi niitä aikoja.. :heart:
Kannattaa muistaa että itkun määrä lisääntyy sitä enemmän kuin mitä isompi kovalevy kajahtaaPerumalliin taidan jäädä. Tosiaan sims(2) pelejä olen tykännyt pelata, mutta ne ovat vaatineet aika paljon kun olen aina ostanut niihin kaikki lisäosatkin, joita on paljon! Ja tuo 750 gigaa olisi huipa parannus nykyiseen ja olisi paljon tilaa kuville.
Eräs mies piti tuollaista sylissä koko lennon ajan ja poltti peeniksensä rakkuloilleTiedän. :ashamed: Olen miettinytkin, että se, että tykkään pitää sitä sylissä ja se kuumenee, on varmasti vähentänyt sen ikää. Mutta kun tykkään käyttää sitä olohuoneessa, ja katsella samalla telkkaria enkä mennä työhuoneeseen, pyhään yksinäisyyteen. :ashamed: Mutta hyvä tietää tuo viimeisin.
Tietojenkäsittelytieteen laitoksen proffalla on mac ja monella muullakin laitoksella. Minulla itselläni on kyllä windows kun teen sille softakehitystä. Kotikoneessa on windows pelien takia.Sitä nyt ei ajattele kukaan muu paremman väen koneena kuin mäkkien omistajat itse. IT-alalla niitä pidetään yleisesti lähinnä yksinkertaisten ihmisten koneina.