PC vai Mac?

[QUOTE="vieras";24238335]Jos "raskain" käyttämäsi ohjelma on Picasa, on tuo kone jo tavallaan "liian" hyvä. Tietokoneissa on melkeinpä turha ostaa konetta sitä ajatellen, että jos sitten ehkä joskus pelaan. Pari vuotta vanhalla koneella ei enää sen päivän uutuuspelejä pelata. Riippuu tietenkin pelistä, yksinkertaisempi peli ei vaadi yhtä paljon tehoa ja Macin pelitarjonta on mitä on, melko yksinkertaista.
Prosessoripäivitys on usein turhaa, enemmän ratkaisee keskusmuisti, kovalevyn koko merkitsee vain kuinka paljon tavaraa sinne saa ahdettua. 750 gigaa on paljon. Neljän gigan keskusmuistilla pärjää pitkälle, suuremmat muistikammat saa halvemmalla Verkkokauppa.comista, eri asia osaatko vaihtaa ne itse. Liikkeessä ne kyllä vaihdetaan maksusta, mutta muistipäivitys ei tapauksessasi taida olla tarpeen.[/QUOTE]

Perumalliin taidan jäädä. :) Tosiaan sims(2) pelejä olen tykännyt pelata, mutta ne ovat vaatineet aika paljon kun olen aina ostanut niihin kaikki lisäosatkin, joita on paljon! Ja tuo 750 gigaa olisi huipa parannus nykyiseen ja olisi paljon tilaa kuville. :)
 
"tööt"
[QUOTE="vieras";24238366]PC:n ottaisin, koska Mac ei sovellu tarpeisiini ja muutenkin tykkään Windowsista enemmän. Ja Macia en osaa edes kunnolla käyttää.[/QUOTE]

Tämä muuten auttoikin ap:ta todella paljon valinnassa :D
 
[QUOTE="hippi";24238437]simssit on niitä pelejä jotka saa mäkille. Samoin esim. civilizationit[/QUOTE]

Sims ja SimCity ovat mulle nykyään ne ainoat. :) Nintendo Wiin ostin sen takia, että sain toteutettua lapsuuteni unelman Super Mario Brosta. Vanhemmat ei ikinä suostunu ostamaan mulle nintendoa kun meillä oli tietokone ja sain siihen aina pelejä. Oi niitä aikoja.. :heart:
 
"vieras"
Perumalliin taidan jäädä. :) Tosiaan sims(2) pelejä olen tykännyt pelata, mutta ne ovat vaatineet aika paljon kun olen aina ostanut niihin kaikki lisäosatkin, joita on paljon! Ja tuo 750 gigaa olisi huipa parannus nykyiseen ja olisi paljon tilaa kuville. :)
Kannattaa muistaa että itkun määrä lisääntyy sitä enemmän kuin mitä isompi kovalevy kajahtaa
 
"vieras"
Tiedän. :ashamed: Olen miettinytkin, että se, että tykkään pitää sitä sylissä ja se kuumenee, on varmasti vähentänyt sen ikää. Mutta kun tykkään käyttää sitä olohuoneessa, ja katsella samalla telkkaria enkä mennä työhuoneeseen, pyhään yksinäisyyteen. :ashamed: Mutta hyvä tietää tuo viimeisin. :)
Eräs mies piti tuollaista sylissä koko lennon ajan ja poltti peeniksensä rakkuloille
 
[QUOTE="vieras";24238920]Eräs mies piti tuollaista sylissä koko lennon ajan ja poltti peeniksensä rakkuloille[/QUOTE]

Luulisi että siellä olisi ollut sen verran tuntoaistia, että olisi osannut siirtää läppäriä aikaisemmin.. :confused:
 
"hippi"
[QUOTE="vieras";24238572]Kannattaa muistaa että itkun määrä lisääntyy sitä enemmän kuin mitä isompi kovalevy kajahtaa[/QUOTE]

Macissä on toimiva, hyvä ja luotettava varmistus nimeltä "time machine".
Ei nimittäin levyn hajoaminen itketä. Uusi sisälle ja se on taas kuin silloin ennen
 

Yhteistyössä