Pattaya...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi ymmärtää aina miehiä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi ymmärtää aina miehiä..

Vieras
En ole itse menossa kyseiseen paikkaan, vaan olisin mielenkiinnolla kuullut mahdollisesti teidän omia kokemuksia ja mielipiteitä paikasta..
Eli pitääkö paikkaansa, että Pattaya on varsinkin miesten mieleinen paikka, koska siellä on ns. Kaikki mitä mies tarvitsee??

Mielipiteitä kehiin, kiitos!!

minä mies 30v

vaimon kanssa meni vähän huonosti. arki oli ihan ok mut jotain puuttui. Kaksi kaunista lasta ja kiva talo..
Petin häntä ko lomalla viime vuonna, useankin eri naisen kanssa.. kuitenkin nyt on myös kotona asiat hyvin, osittain siksi että tajusin nähdessäni muita naisia että oma taitaa kuitenkin olla paras.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös tuolla käy lastenhyväksi käyttäjiä paljon? muistelen dokumentin aiheesta nähneeni. puistattaa.

no kyllä siellä muitakin käy, kun pedofiileja.. me käytiin ihan perheen kanssa ja mukava loma oli!

No oma kohtaisia kokemuksia on :/ Pattaya on täynnä "tyttöbaareja" voi jopa päästä seuraamaan tankotanssiesityksiä keskellä päivää vaikka poikkeaisit vaan kahville, ja muijat tulivat äijääni väkisin baareihin vaikka käsikädessä käveltiin, niin ja suurimmalla osallahan miehistä on käsipuolessaan thaimaalainen nainen/tyttö/poika...

No ikinä en ite lähtis sinne, tsekkaa ohjelma Ongelmia Thaimaassa:
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=258006

YÖÖÖK!!!
Käy sääliksi köyhät thaimaalaiset, joiden on pakko tehdä noita "duuneja", itsensä ja kaiken muun myymistä. Sekä kaikkea tätä ylläpitävät turistit!

noh.. riippuu mitä haluaa mutta jokaiselle jotain.
perheille kauniita rantoja, naisille shoppailua, auringonpalvontaa, bileitä tms..
miehelle ilmaista ja maksulllista pillua, naista tai miestä. mutta kaikki sieltä jotain löytää.

Olin opiskeluaikanani muutaman kuukauden Thaimaassa työharjoittelussa. Pääasiallinen majapaikka oli Bangkok, mutta viikonloppuisin ehdin käväistä monessakin eri paikassa ympäri maata ja vähän rajojen ulkopuolellakin. Voin sanoa, että Pattaya oli niistä paikoista ainoa, johon päätin olla jalallani toista kertaa astumatta. Jos menee koko matkan täältä Kaakkois-Aasiaan, niin en keksi mitään syytä olla menemättä siitä vielä vaikka 100-200 km eteenpäin, että pääsee kunnolliseen paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Me tykataan koko perhe, hauska paikka :D. Lapsille on vaikka mita puistoa ja aktiviteettia.

Mutta paikka ei sovi tiukkapipoisille. Meilla on aina rento asenne matkassa ja tutustumme aina myos paikallisiin, ovat kovin lapsirakkaita.

Paljon on tyttöjä tarjolla, mutta ei se meidän olemista siellä mitenkään haitannut. Eikä ne mitenkään väkisin tule miestä hakemaan eukon käsipuolesta, kyllä se on ihan itsestä kiinni. Thaimaan työ-/seksikulttuuri on tosi erilainen kun kotoSuomessa, siihen kestää ehkä hetken tottua. Pattaya on varmaan yksi pahimpia, mutta sama suhtautuminen siellä on joka paikassa.

Mun miehen perhe on reissanut Pattayalla tosi paljon ja heillä on siellä paljon tuttuja. Joku kerta niillä emännillä oli tullut mieleen kysyä, että kuinka paljon appiukko anopista maksoi.. Ne ajatteli, että siinä on täytynyt olla kyse ihan järjettömän suurista rahoista ja on vielä saanut ihan helmen aviopuolison. Olivat kuulemma olleet ihan kauhuissaan kun totuus selvisi. Anoppihan on ihan kamala huora, kun on ILMAISEKSI antanut :D :kieh:

Olen asunut Pattayalla jonkin verran aikaa. Bordellin yläkerrassa. Ja Jomthienilla.

Ei ole kenenkään pakko mennä illalla tyttö-/poikakaduille. Pattayalla on muutakin.
http://www.sanctuaryoftruth.com/ Mahtava!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Olen asunut Pattayalla jonkin verran aikaa. Bordellin yläkerrassa. Ja Jomthienilla.

Ei ole kenenkään pakko mennä illalla tyttö-/poikakaduille. Pattayalla on muutakin.

Kavimme myos tuolla, todella mahtava paikka! Itsekin Thaimaassa olen asunut, eika Pattaya mikaan hirvea paikka ole, vaan erittain monipuolinen kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Kavimme myos tuolla, todella mahtava paikka! Itsekin Thaimaassa olen asunut, eika Pattaya mikaan hirvea paikka ole, vaan erittain monipuolinen kohde.

Joo, todella monipuolinen kohde - monessa mielessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi ymmärtää aina miehiä..;20998078:
En ole itse menossa kyseiseen paikkaan, vaan olisin mielenkiinnolla kuullut mahdollisesti teidän omia kokemuksia ja mielipiteitä paikasta..
Eli pitääkö paikkaansa, että Pattaya on varsinkin miesten mieleinen paikka, koska siellä on ns. Kaikki mitä mies tarvitsee??

Mielipiteitä kehiin, kiitos!!

Pattayalla on kaikki mitä ihminen tarvitsee. Mitä ihminen tarvitsee? Ruokaa, asuinpaikan ja joitain vaatteita. Kyseiset tarpeet saadaan helposti mistä tahansa maailmassa. Thaimaa Pattaya: Pattaya naiset ovat yleinen syy miksi miehet matkustavat Pattayalle.

Yhteistyössä