Oulaisista kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miina

Vieras
Heippa!

Minkälaisia kokemuksia teillä, joilla sitä on, synnyttämisestä Oulaisissa? Kuunnellaanko siellä äidin toiveita, onko siellä ammetta, saako siihen synnyttää jos kaikki on ok, miten siellä suhtaudutaan vieraisiin, saako mummot ja papat käydä katsomassa vauvaa yms? Olisin kovin kiitollinen vastauksista, olen menossa sinne synnyttää kesällä. Ja jotain jo haluaisin ite paikasta tietää.

Kiitos!

Moi!
Mä kävin äskettäin siellä polilla ja samalla tutustuun synnytyssaliin, vauvalaan jne.. Osastolla oonki jo ollu makoilemassa. En oo siis vielä synnyttäny. Siellä on tosi lepponen tunnelma. Oli kiva käydä ja hyvin hoitivat kun makoilin aiemmin osastolla. Kätilöt ja hoitajat on mukavia ja osaavia. Siellä on kolme salia joista kaikissa suihku ja yhdessä amme. Voi ammeeseen synnyttää. Kuunnellaan äidin toiveita. Tarjoavat hyvin kivunlievitystä. Saa käydä sukulaiset ja kaverit. Siellä on vierailuaika, mutta mulla ainakin lähinperhe oli muullonki. Esim. mies oli melkein kokonaan yhden päivän sängyn vierellä seurana. Siellä on lisäksi kaksi perhehuonetta. Kannattaa käydä tutustuun. Itse olen menossa tosi hyvillä mielin.

Yhteistyössä