H
"huolissaan"
Vieras
Tämä on ehkä tyhmä paikka kysyä apua, mutta mielestäni on hyvä aloittaa täältä.
n. 5 vuotta sitten koin ensimmäisen kohtauksen(?).
En tiedä mitä oikein tapahtui, mutta tilanne oli äärimmäisen pelottava.
Kaikki tuntui epätodelliselta ja sydämeni tykytti kokoajan.
Lisäksi luulin että tulen hulluksi tai että kuolen siihen paikkaan.
Halusin vain lähteä paikasta pois.
Tälläisiä kohtauksia on toistunut useita kertoja tässä 5 vuoden aikana.
Kohtauksia ei tullut varmaan 2 vuoteen kun ehkä kerran, kunnes nyt taas ne ovat palanneet. Koen tälläisiä viikottain, mutta usein ne ovat ns. lieviä. Tai en tiedä miten selittäisin mutta tuntuu siltä että olisin oppinut ''hallitsemaan'' niitä, että pystyn jotenkin estään kunnon kohtauksen tulemisen. Kuitenkin eilen taas koin tälläisen alussa kuvailemani kohtauksen joka pisti miettimään pitäisikö asiasta mennä puhumaan jollekkin.
En ole uskaltanut avautua tästä kenellekkään aikaisemmin, koska jostain syystä olen ollut peloissani ja pelännyt minulla todettavan esim. skitsofrenian.
Nyt pyydän, että joku hieman fiksumpi voisi kertoa että onko hänellä mitään tietoa mitä tämä voisi olla.
Kiitos
n. 5 vuotta sitten koin ensimmäisen kohtauksen(?).
En tiedä mitä oikein tapahtui, mutta tilanne oli äärimmäisen pelottava.
Kaikki tuntui epätodelliselta ja sydämeni tykytti kokoajan.
Lisäksi luulin että tulen hulluksi tai että kuolen siihen paikkaan.
Halusin vain lähteä paikasta pois.
Tälläisiä kohtauksia on toistunut useita kertoja tässä 5 vuoden aikana.
Kohtauksia ei tullut varmaan 2 vuoteen kun ehkä kerran, kunnes nyt taas ne ovat palanneet. Koen tälläisiä viikottain, mutta usein ne ovat ns. lieviä. Tai en tiedä miten selittäisin mutta tuntuu siltä että olisin oppinut ''hallitsemaan'' niitä, että pystyn jotenkin estään kunnon kohtauksen tulemisen. Kuitenkin eilen taas koin tälläisen alussa kuvailemani kohtauksen joka pisti miettimään pitäisikö asiasta mennä puhumaan jollekkin.
En ole uskaltanut avautua tästä kenellekkään aikaisemmin, koska jostain syystä olen ollut peloissani ja pelännyt minulla todettavan esim. skitsofrenian.
Nyt pyydän, että joku hieman fiksumpi voisi kertoa että onko hänellä mitään tietoa mitä tämä voisi olla.
Kiitos