paska ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska äiti-ihminen

Vieras
voi että mä vihaan sitä!mä olen niin väsynyt.nytkin paskanen tukka ja hiki päällä,suihkuun pitäs päästä mutta lapsi vaan huutaa!eipä viitsi päivävaatteita pukea päälle kun likainen ja kuuma.ukko on päivät töissä ja kaikki muu aika on vain ja ainoastaan hänelle pyhitettyä aikaa.hän tekee mitä huvittaa ja rentoutuu.mun tekis mieli huutaa lapsellekkin!!!!!mä haluan edes yhden oman hetken.mä en jaksa kun en pääse suihkuun,vessaan tms.yksin.kyllähän lasta rakastan,mutta liika on liikaa.tekis mieli vaan rääkyä.olo on ihan paska.mä en jaksa.ukko ei auta vaikka pyydän,häntä ei huvita.minä olen kuulemma laiska ja huono äiti kun pyydän että sekin tekis kotitöitä/hoitas lasta.mä olen niin uupunut ja tuntuu että koko elämä on nyt tässä.kokoajan saa pelätä mitä se ukko tekee,mistä se suuttuu...inhoan mun elämää.ukko on marttyyri,häntä täytyy kokoajan kiitellä,esim.seksistä jaksaa aamulla sanoa ettet kiittänyt....vitut,enähän mä edes tullut,ennen sain aina.Nyt vain toivoin et olisi pian ohi,ei vaan tuntunut miltään.ällötti kosketuskin.mun tekis mieli lähteä tosta ovesta ja jättää tämä kaikki,kattokoon sitten kuinka helppoa on olla aina yksin lapsen kanssa.Ihanaa kun on taas perjantai,ukko voi ryypätä ja mennä kavereidensa kanssa koko viikonlopun.tosi helvetin rentouttavaa.

Tulosta tuo, mitä kirjoitit ja näytä miehellesi. Jos se ei tajua, niin häivy. parempi yksin lapsen kanssa, ei tarvitse ainakaan maata tollasem mulkeron alla öisin.

ja nyt sitten 'kaduttaa' kun kirjoitin noin,tuntuu että olen marisia...tolta nyt kuitenkin tuntuu.Ja jos tuon sille näyttäisin haukkuisi vain lisää.Olen monesti sanonut et mä tarvin omaa aikaa jne.mut sitä ei kiinnosta kuin omat menot.

Muistan tuon tunteen silloin, kun nuo isommat lapset olivat pieniä ja olisin antanut mitä vaan jostain "omasta ajasta" tai siitä että olisi saanut nukkua yhtäjaksoisesti yhden yön tai käydä kaupassa yksin tai ihan mitä vaan.

Tuo seksistä kiittäminen kuulostaa sairaalta tai en ainakaan ole sellaisesta ennen kuullut :o en usko, että niin ihmeellistä seksiä on olemassakaan, että kävisi mielessä kiittää miestä siitä, siis ketään miestä.

Ihan oikein kirjotit. Älä ole kynnysmatto. Älä kadu sitä, että sanot, miltä tuntuu. Sähän oot vankina siellä, ei sulla oo ihmisarvoinen elämä. Ei sua kohdella oikein, todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja paska äiti-ihminen:
ja nyt sitten 'kaduttaa' kun kirjoitin noin,tuntuu että olen marisia...tolta nyt kuitenkin tuntuu.Ja jos tuon sille näyttäisin haukkuisi vain lisää.Olen monesti sanonut et mä tarvin omaa aikaa jne.mut sitä ei kiinnosta kuin omat menot.

ET OLE MARISIJA!!! Jokainen Äiti-ihminen tarvitsee rauhallista omaa aikaa, peseytymistä ja nautinnollisia hiljaisuuden hetkiä, ystävien halauksia ja välitöntä rakkautta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Muistan tuon tunteen silloin, kun nuo isommat lapset olivat pieniä ja olisin antanut mitä vaan jostain "omasta ajasta" tai siitä että olisi saanut nukkua yhtäjaksoisesti yhden yön tai käydä kaupassa yksin tai ihan mitä vaan.

Tuo seksistä kiittäminen kuulostaa sairaalta tai en ainakaan ole sellaisesta ennen kuullut :o en usko, että niin ihmeellistä seksiä on olemassakaan, että kävisi mielessä kiittää miestä siitä, siis ketään miestä.

Mä kiitän yleensä.
En siksi, että mies niin vaatisi, vaan siksi, että se seksi oikeesti ON hyvää ja mun mies on muutenkin tosi epäitsekäs tyyppi, eikä koskaan vaadi seksiä, jos minua ei huvita. lopettaa kesken, jos multa ei tule.

ystävät asuvat muualla ja pari jotka lähellä heillä oma perhe,mm.viikonloppuisin omat menot,ettei seuraa tule.miehen ystävät ovat sinkkuja ja lapsettomia...että heille kai ihan sama millaista miehen akalla on kotona yksin.olen miehen siskollekkin puhunut tästä,ja toivonut kun tiedän hänen aina puhuvan äidilleen kaiken,että äiti ymmärtäisi olla kannustamasta poikaansa tälläiseen..mutta muutosta ei tule.äiti auttaa ryyppyreissujen järkkäilemisessä ja sitten soittelee kuin teini kuinka meni.

No johan on sinulla äija. Totesit, että tuntuu:"koko elämä on tässä". Ei, ei. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja alat suunnitella elämääsi eteenpäin. Mitä haluat?

Minä hommaisin työpaikan/koulutuspaikan. Lapsi hoitoon (jos ei aivan pieni) ja vastuuta hoidosta myös ukolle.

Itse sinä päätät elämäsi suunnan, älä alistu moiseen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Mä kiitän yleensä.
En siksi, että mies niin vaatisi, vaan siksi, että se seksi oikeesti ON hyvää ja mun mies on muutenkin tosi epäitsekäs tyyppi, eikä koskaan vaadi seksiä, jos minua ei huvita. lopettaa kesken, jos multa ei tule.

Miksi en ole tavannut sellaista miestä???? Vai onko niin, että samanlaiset lapset leikkivät keskenään :whistle: :whistle: :whistle: en muista enää sitä sanontaa, ruotsinkielinen joku ...

Mä kiitän yleensä.

Miksi en ole tavannut sellaista miestä???? Vai onko niin, että samanlaiset lapset leikkivät keskenään :whistle: :whistle: :whistle: en muista enää sitä sanontaa, ruotsinkielinen joku ...
Me oltiin kyllä lapsia, kun alettiin oleen yhdessä

:D

Kuulostaa kyllä suoraansanottuna paskalta ukolta, että et ole marsisija. =) Yritä päästä sinne suihkuun, koska puhtaus auttaa ajattelemaan järkevästi. Helppohan se on sanoa, mutta yritä saada aikaa itsellesi, vaikka jo tänään. Kuten sanottu nyt on perjantai ja ehkä sinun vuorosi mennä ja tuulettua.

olen välillä koittanut antaa talon olla aivan rempallaan ja kehoittanut et miehenkin pitää tehdä jotain,mutta eipä vain tee..sitten on melkein triplasti itsellä tekemistä kun on koittanut näin saada osallistumaan.kerran olen sanonut et menen kauppaan kaverin kanssa,hoida,joojoo,sitten paljastui että vei äidilleen ja meni itse kaverinsa luo..että sellainen aikuinen..

Häivy sieltä, tuohan on ihan kamala mies. On olemassa oikeesti kivoja ihania miehiä, jotka osaa siivota ja tehdä ruokaakin ja jotka puhuu ystävällisesti eikä pelkää vaihtaa vaippoja.

onneksi alkaa hermot vähän laantumaan ettei tule lapselle huudettua,kun saa purkaa tänne..vielä kun saisi sen nukkumaan ja pääsisi suihkuun...talo kun ei yhdessä kerroksessa vaikeaa mennä..

Häivy sieltä, tuohan on ihan kamala mies. On olemassa oikeesti kivoja ihania miehiä, jotka osaa siivota ja tehdä ruokaakin ja jotka puhuu ystävällisesti eikä pelkää vaihtaa vaippoja.

=)

Joo me joskus oikeen tapellaan (leikillään) et kumpi saa tehä lapsen kanssa juttuja... hehe... siis syöttää, pestä hampaat tai jotain. Mut meillä onki vain yksi lapsi... ehhheh

Ap:lle voimia vastustamaan tollasta paskaa kohtelua!!!! Sano sille ukolles et lapsi on teidän yhteinen, et käyttäytyy sen mukaan...

alussa mies tekikin ruokaa joskus,kun olin iltavuorossa saattoi yllättää näin..ja oli minun kanssa viikonloppuisin..paremmin jaksaisin näin yksin siivota kodinkin jos toinen voisi hoitaa lasta joskus ja antaa minun mennä yksin jonnekkin...sitten siitä yhtä-äkkiä kuoriutui tuollainen ukko kun olin raskaana..kotonaan kävi rääkymässä kuinka olen kamala eikä jaksa jne.syy oli se tuli riitaa ettei tarvi ryyppäämään..äitinsä siitä sitten riemastui että tuleekohan tuosta mitään,sen jälkeen on siihen naiseen ollut jäätävät välit.olen miettinyt häipymistä,mutta kuka mies voi rehellisesti sanoa että ottaisi naisen ja lapset omikseen niin että haluaisi niitä hoitaa,tehdä ruokaa,elää kuin perhe..kun lapset ovat toisen miehen kanssa...ilman että siinä pitäisi itse hypätä kahden välillä,lasten ja miehen..

niin ja en raskausaikana muuttunut mitenkään esim.miestä kohtaan,ainut asia oli etten polttanut tupakkaa...ettei syynä voi olla haluttomuus,vain oman mahan tuijottelu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Meillä ei kiitellä seksistä. Olin kerran suhteessa sellaiseen mieheen, joka kiitti aina ja minusta se tuntui jotenkin hassulta :ashamed: :D

Niin siitä voi tilla vähän semmonenkin olo, että ihan ku ois vaan tehnyt sen toisen mieliksi. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja p ä-i:
alussa mies tekikin ruokaa joskus,kun olin iltavuorossa saattoi yllättää näin..ja oli minun kanssa viikonloppuisin..paremmin jaksaisin näin yksin siivota kodinkin jos toinen voisi hoitaa lasta joskus ja antaa minun mennä yksin jonnekkin...sitten siitä yhtä-äkkiä kuoriutui tuollainen ukko kun olin raskaana..kotonaan kävi rääkymässä kuinka olen kamala eikä jaksa jne.syy oli se tuli riitaa ettei tarvi ryyppäämään..äitinsä siitä sitten riemastui että tuleekohan tuosta mitään,sen jälkeen on siihen naiseen ollut jäätävät välit.olen miettinyt häipymistä,mutta kuka mies voi rehellisesti sanoa että ottaisi naisen ja lapset omikseen niin että haluaisi niitä hoitaa,tehdä ruokaa,elää kuin perhe..kun lapset ovat toisen miehen kanssa...ilman että siinä pitäisi itse hypätä kahden välillä,lasten ja miehen..

No kyllä semmosia miehiä löytyy, vaikka ehkä harvemmassa. Minun mies olisi ainakin sellainen.

Ja kyllä mä tiedän pareja, jossa lapset on vaan naisen, mutta mies pitää niitä ihan ominaan. Ei kannata menettää toivoa.

Voihan tietty olla, että te voisitte mennä parisuhdeterapiaan. Ihan kuin miehelläs ois jotain ongelmaa siitä, että olet äiti. joillain on semmonen, että kun niiden oma äiti on jotenkin hankala tyyppi, niin se alkaa nähdä vaimonsakin lopulta vaan äitinä. Joka tarkottaa siis sitä, että äiti tekee ruuan, siivoo, hoitaa lapset yms. Miehes tarttee apua, mutta jollei apu kelpaa, niin ei sinun tarvitse tuollaista katsella.

Tulipa ihan muisto menneestä ajasta. Olin avoliitossa ja kaksi lasta oli, mies ihan kuin ap.n äijä.

Mitään kotitöitä ei tehnyt, minähän olin kotiäitinä ja minulla oli pelkkää aikaa.
Makasin kait selälläni laiskotellen kaiken ajan. Mitään en tehnyt, mitään en osannut.
Vapaa-aikansa mies tissutteli. Minnekään kunnon ryyppäämiseen ei mennyt, koska oli NIIN HYVÄ mies, ei ryyppää, ei käy vieraissa, töissä vaan käy jotta meille perheelle olisi sitä ja tätä.

Ruokaan ei olisi saanut mennä rahaa ollenkaan. Vaatteet oli turhuutta. Olihahn mulla niitä kaapissa ennestään: 14-vuotiaana ne mulle sopi, enää ei, koska olin niin lihava, mitäs olen niin läski ja tyhmä ja ruma.

Mitään hyvää ei minussa koskaan ollut.

Seksin lopetin kun nuoremman lapsen sain alulle.

Levätä ei saanut. Päänsärky ja migreeni oli merkki että on HULLU.

Kun lähdin nuorempaa lasta sairaalaan synnyttämään, tilasin taksin yöllä.. raskaus oli mennyt viikon yli. yritin olla hiljaa. Äijä heräsi kuitenkin, tuli eteiseen huutamaan että mitä vittua täällä melutaan, ettei toinen saa nukkua.. Tosi hyvät lähtösanat, kun olen sairaalaan menossa. Näki minut palttoo päällä kassi kourassa,s itten alkoi hössöttää että veo tavaton, voe tavaton..

Silloin kun olimme molemmat töissä, minun tehtävänä oli koti ja lapset, koska minulla oli pienempi palkka ja vähäpätöisempi työ.

Minä en jaksanut sitä, minä lähdin. Mies ei muuttunut, koska viikaa ei hänessä ollut. VIka oli minussa. Minun piti muuttua. MIten, millaiseksi ?? Painoindeksini oli suunnilleen 19, olin läski.
Tein kotihommia 24/7, silti en tehnyt mitään. Kylässä ei saanut käydä, tai jos kävi, piti molemmat lapset ottaa mukaan.

Ulos mies meni jos puin lapset valmiiksi. Viihtyivät siellä noin 15 min. Tulivat takaisin. Olin uupunut, kroonisesti.

Vieraille keskustelun aihe oli MINÄ, miten kurja paska tyhmä ihminen olen, enkä mitään osaa.

Yhteistyössä