onko kukaan muu ilman syytä joinain päivinä kiree kun viulunkieli?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
mulla on ollu tänään ihan karmee päivä, hermo menee K-O-K-O A-J-A-N ja tekee mieli vaan huutaa noille kun ei ne tajua mitään :xmas: |O

joudun toistamaan itseäni jatkuvasti, kukaan ei kuuntele mitä mä sanon ja siis tekis mieli mennä ulos ja huutaa VITTUPERKELESAATANAJUMALAUTA-
HELVETTIPERSEPASKAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
|O |O |O |O :xmas: :xmas:

argh. ugh.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ai "ilman syytä"? Eiköhän tossa ollu jo syytä kerrakseen.
Ja kyllä, olen välillä tosi kireä.

siis onhan tossa syytä, mut yleensä pinna kestää aika pitkään, tarkotin sitä.. tänään se ei kestä MITÄÄN. tekis mieli lähettää noi kaikki jonneki maata kiertävälle radalle, tuntuu että ne ärsyttää mua tahallaan ja mä en jaksa niitä :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ai "ilman syytä"? Eiköhän tossa ollu jo syytä kerrakseen.
Ja kyllä, olen välillä tosi kireä.

siis onhan tossa syytä, mut yleensä pinna kestää aika pitkään, tarkotin sitä.. tänään se ei kestä MITÄÄN. tekis mieli lähettää noi kaikki jonneki maata kiertävälle radalle, tuntuu että ne ärsyttää mua tahallaan ja mä en jaksa niitä :ashamed: :xmas:

Joo-o, joskus on vaan hermot niin pinnassa, että kaikki ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
on ja se on mulla aina viikko ennen menkkoja eli pms!

sama mulla suurinpiirtein :)

tuntuu et hajoaa pää kun kaikki kyselee kokoajan jotain tai kinuaa tai pulisee ja pälisee ja tekis mieli laittaa korvatulpat korviin ja silmät kiinni ja kaatua sänkyyn :headwall:

oikeesti, mä olen puoli vuotta jankuttanut että EI LELUJA MEIDÄN MAKKARIIN kun on kerran omakin huone ja joka PRKELEEN päivä meidän sänky on täynnä leluja ja nukkuunmennessä jää joku bakuganpallero selän alle niin et kirpasee ja pistää ketuttaan!!!!
meillä on 5vuotta ollut säännölliset ruoka-ajat ja silti joka välissä pitää mankua että tekee mieli jotain ja on nälkä!!!!! hemmettisoikoon ja pelkkää vanukasta ja leipää syötäs, kaikki ruoka on pahaa ja mitä toi punanen on ja mitä toi musta on ja mää en tykkää ja miumaumou.
mies jätti mut tänne yksin kun lähti jääkiekkoo pelaan, hemmetin luopio sekin |O |O |O
mä niin korkkaan siiderin kun lapsi on nukkumassa :kieh:

Yhteistyössä