P
paska äiti-ihminen
Vieras
voi että mä vihaan sitä!mä olen niin väsynyt.nytkin paskanen tukka ja hiki päällä,suihkuun pitäs päästä mutta lapsi vaan huutaa!eipä viitsi päivävaatteita pukea päälle kun likainen ja kuuma.ukko on päivät töissä ja kaikki muu aika on vain ja ainoastaan hänelle pyhitettyä aikaa.hän tekee mitä huvittaa ja rentoutuu.mun tekis mieli huutaa lapsellekkin!!!!!mä haluan edes yhden oman hetken.mä en jaksa kun en pääse suihkuun,vessaan tms.yksin.kyllähän lasta rakastan,mutta liika on liikaa.tekis mieli vaan rääkyä.olo on ihan paska.mä en jaksa.ukko ei auta vaikka pyydän,häntä ei huvita.minä olen kuulemma laiska ja huono äiti kun pyydän että sekin tekis kotitöitä/hoitas lasta.mä olen niin uupunut ja tuntuu että koko elämä on nyt tässä.kokoajan saa pelätä mitä se ukko tekee,mistä se suuttuu...inhoan mun elämää.ukko on marttyyri,häntä täytyy kokoajan kiitellä,esim.seksistä jaksaa aamulla sanoa ettet kiittänyt....vitut,enähän mä edes tullut,ennen sain aina.Nyt vain toivoin et olisi pian ohi,ei vaan tuntunut miltään.ällötti kosketuskin.mun tekis mieli lähteä tosta ovesta ja jättää tämä kaikki,kattokoon sitten kuinka helppoa on olla aina yksin lapsen kanssa.Ihanaa kun on taas perjantai,ukko voi ryypätä ja mennä kavereidensa kanssa koko viikonlopun.tosi helvetin rentouttavaa.