PAS tammi-helmikuussa

Lion32: Mä olen lähes aina testaillut netistä tilattavilla halvoilla testeillä. En oikein usko, että se on testistä kiinni... Jos kiinnittymistä on tapahtunut ja raskaushormoni lähtenyt nousemaan, niin kyllähän se silloin näkyy testissä. Mä sain syksyllä haamun ja silloin soitin TAYS:lle ja kerroin haamusta ja pienestä vuodosta. Sain lähetteen verikokeeseen. Raskaushormoni oli silloin 146 eli raskaana. Koska vuoto ja krampit yltyivät menin 5pvn päästä uudestaan verikokeeseen ja sillon se oli jo yli 800. Krampit ja verenvuoto jatkuivat ennallaan, niin parin pvn päästä menin kolmannenen kerran ja silloin raskaushormoni oli hiukan laskenut. En koskaan tehnyt uutta raskaustestiä, mutta tuolla 146 tuli siis se haamu. Kai sitä olisi hyvä testailla uudestaan ja katsoa vahvistuuko haamu ja jos ei vahvistu, niin pyytää se lähete verikokeeseen.
 
Minä hölmö mittailen lämpöäni monta kertaa päivässä, kun se on ollut jo reilun viikon koholla 36,9- 37,4. En uskalla tehdä testiä kuin vasta torstaina,vapaapäivänä, niin ei tarvi sit töissä olla missään suuressa mielentilassa, oli tulos kumpi vaan.

 
Täytyy tunnustaa, testasin tänään, vaikka käskettiin testamaan vasta keskiviikkona. Eihän siinä mitään näkynyt, ei ees haamua. Mut ei se mitään, jotenkin kuitenkin helpotti. Nyt ootan kiltisti keskiviikkoon. Lämpöjä on miekin aamuisin mittailut, ja sitkeesti se pysyy 37:ssä. Yleensä miun lämmöt huitelee siinä 36,5 paikkeille. Viime yön nukuin taas paremmin, ei pyörinyt enää mielessä nää oudot oireet.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikkia vielä jossain vaiheessa onnistaa!

 
Nyt täytyy tunnustaa, masentaaaa... :'( Soitin polille ja yritin päästä uuteen pas.siin, niin KILI! Ei voida tehdä seuraavaan kiertoon kun on talvilomat. Ja en voi käydä yksityisellä ultrassa koska nekin on kuulemma lomalla. Sitten joskus kuukauden päästä... Tiedän, että se on VAIN kuukausi, mutta silti. Tuntuu ettei mistään tule mitään.
Onkos täällä muita joilla venyy seuraava pas maaliskuulle? Haluaisiko joku tehdä uuden pinon maalis-huhtikuisille?
 
Wilson: voimia sulle odottamiseen! Tiedän tasan tarkkaa kuinka turhauttavaa se on, kun hoidot siirtyvät eteenpäin! Tuntuu, että kuukausi on ikuisuus! Ja jatkuvaa odotamistahan se on varsinkin julkisella puolella.

Viinirypäle: kärsivällisyyttä sinulle kun odottelet testipäivää. Ja levollisia yöunia!

).( Mulla on ollut kurkku tosi kipeä viime päivinä. Mitään muuta flunssaan viittaavaa oiretta ei ole ollut, joten olenkin miettinyt, että voiko kyseessä tosiaan olla raskausoire. Katsellaan tässä vielä pari päivää tuleeko flunssa päälle.

Ps. perustin pinon odotuspuolelle alkuvuodesta lapsettomuushoidoista plussanneille.
 


NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp
[/align]

Milliäinen (Väest.liit./Tre)..1.PAS/1.IVF..........3.2.09............pp 13
Firefox(OYS)......................1.PAS/2.IVF........4.2.09.............pp 12
Viinirypäle..........................1.PAS................4.2.09.............pp 12
kolmisin (OYS)...................1.PAS..................10.2.09..........pp 6
Kukka-75..........................3.PAS/2.IVF-ICSI...10.2.09..........pp 6
Poloinen............................1.PAS/1.IVF..........10.2.09..........pp 6
Kentia...............................1.PAS/1.IVF..........vko 5..............
Nippe81............................1.PAS/1.IVF............vko 8.............
Maricce (TAYS)..................1.PAS/2.IVF.............vko 8 ............
Janniina (P-KKS)................1.PAS/2.ICSI........vko 8-9...........
Pikku-Tintti.......................1.PAS/1.ICSI(+)....vko 9...............
Junnu (TAYS).....................1.PAS/3.ICSI(+).......vko 9............
Pupuvaimo........................1.PAS/1.IVF............???..................
Hipkukka (TYKS)................3.PAS/2.ICSI..........???..................
Aliisa08.............................3.PAS/1.IVF............???..................
Retuli82............................1.PAS/2.IVF............???...................
Pohtijatar.........................1.PAS/1.IVF............???....................
Sani-Sani..........................1.PAS/1.IVF............???...................
Vanha...............................2.PAS/1.IVF............???..................
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF ............???..................
Tao74 (TAYS)...................2.PAS/2.IVF............???..................
Merilintu..........................2.PAS/1.IVF............???..................



[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]

Anksu2008 (Oys).............1.PAS/1.IVF (keskenmeno rv6+4 :'( )
Lion32 (TAYS)...................1.PAS/1.IVF(+) :flower: :flower: :flower:
Ellastiina (TAYS)..............1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:
[align=center]
[/align]

Myöhemmin onnistuvat :hug:
Soleil76 (Väest.liit/Tre).....1.PAS/1.IVF :hug:
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF :hug:
Tao74 (TAYS)...................1.PAS/2.IVF :hug:
Merilintu..........................1.PAS/1.IVF :hug:
PeePee77 (TAYS).............1.PAS/2.IVF :hug:
Kipsu (TAYS).....................1.PAS/3.IVF(+) :hug:
Wilsson (KSKS).................1.PAS/1.IVF(+) :hug:
Sitrus79 (Väest.liit./Tre)...1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Kainni (Väest.liit.).............1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:

[align=center]
[/align]


Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :'(

Tahoma.........................1.PAS/1.IVF :'(

Himpunpimpula.................1.PAS/1.ICSI :'(

Janski71 (Felicitas/HKI).....1.PAS/2.IVF :'(


 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellastiina:


NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp
[/align]

Firefox(OYS)..........1.PAS/2.IVF...............4.2.2009.........pp 13
Viinirypäle.............1.PAS........................4.2.09.............pp 13
kolmisin (OYS).......1.PAS........................10.2.09...........pp 7
Kukka-75...............3.PAS/2.IVF-ICSI......10.2.09...........pp 7
Poloinen................1.PAS/1.IVF..............10.2.09...........pp 7
Kentia....................1.PAS/1.IVF..............vko 5..............
Nippe81.................1.PAS/1.IVF..............vko 8.............
Maricce (TAYS)........1.PAS/2.IVF..............vko 8 ............
Janniina (P-KKS).....1.PAS/2.ICSI............vko 8-9...........
Pikku-Tintti.............1.PAS/1.ICSI(+)........vko 9...............
Junnu (TAYS)..........1.PAS/3.ICSI(+)........vko 9............
Pupuvaimo.............1.PAS/1.IVF................???..................
Hipkukka (TYKS)......3.PAS/2.ICSI.............???..................
Aliisa08...................3.PAS/1.IVF...............???..................
Retuli82..................1.PAS/2.IVF................???...................
Pohtijatar...............1.PAS/1.IVF................???....................
Sani-Sani................1.PAS/1.IVF................???...................
Vanha.....................2.PAS/1.IVF................???..................
Nea-Milla................1.PAS/1.IVF ................???..................
Tao74 (TAYS)..........2.PAS/2.IVF................???..................
Merilintu..................2.PAS/1.IVF...............???..................



[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]

Anksu2008 (Oys).............1.PAS/1.IVF (keskenmeno rv6+4 :'( )
Lion32 (TAYS)...................1.PAS/1.IVF(+) :flower: :flower: :flower:
Ellastiina (TAYS)..............1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:
[align=center]
[/align]

Myöhemmin onnistuvat :hug:
Soleil76 (Väest.liit/Tre).....1.PAS/1.IVF :hug:
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF :hug:
Tao74 (TAYS)...................1.PAS/2.IVF :hug:
Merilintu..........................1.PAS/1.IVF :hug:
PeePee77 (TAYS).............1.PAS/2.IVF :hug:
Kipsu (TAYS).....................1.PAS/3.IVF(+) :hug:
Wilsson (KSKS).................1.PAS/1.IVF(+) :hug:
Sitrus79 (Väest.liit./Tre)...1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Kainni (Väest.liit.).............1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Milliäinen (Väest.liit./Tre)..1.PAS/1.IVF :hug:

[align=center]
[/align]


Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :'(

Tahoma.........................1.PAS/1.IVF :'(

Himpunpimpula.................1.PAS/1.ICSI :'(

Janski71 (Felicitas/HKI).....1.PAS/2.IVF :'(
 
Suuret pahoitteluni kaikille neganneille tai muutoin epäonistuneille.... :'( :'( Tämä ketju on aika synkkä tilastollisesti, kertakaikkiaan (onnistumisprosentti tällä hetkellä 12.5%).... Eikä tilastollisuus mitään, vaan se henkinen lama mikä täällä näkyy, voi surku! Seuraava pino plussaileekin sitten ihan kympillä! Mitäköhän listan lopuille kuuluu????

Onnea Ellastiinalle Ja Lion32:lle, onneksi te olette luomassa hieman toivoa ja valoa tunnelin päähän. Peukut pystyyn että kaikki sujuu hyvin sinne syksyyn asti!!! Ja nyt pikaliimaa ja tarraa kaikille piinailijoille mahdollisimman paljon että kyytiläiset pysyvät mukana!

ON: olen napsinut nyt 1½ vkoa zumeja ja ultra on nyt torstaina. Siirto sitten ensi viikolla, en osaa laskelmoida minä päivänä, koska en tiedä lasketaanko menkkojen tuhrupäivät mukaan vai ei.

Oliko kukaan TAYSilaisista eilen kuuntelemassa sitä luentoa? Tuliko uutta tietoa?

 
Onnea Ellastiina :flower: =) me muutamassa samassa pinossa ollaan porskuteltu ja ollaan molemmat TAYS:sissa hoidossa, joten sinun onnistumisesi erityisesti lämmittää sydäntä :heart: Tuo minullekkin toivoa...

Meillä ei päästä siirtoon asti :snotty: limakalvo liian ohut ja sitä ei keretä enään kuulema kasvattelemaankaan eli uusi yritys kuukautisten jälkeen. Sitten ei mennäkkään enään zumeilla vaan käytän jotain hormoonilaastaria. Eli TAAS odotellaan ja odotellaan :|
 
Milliäinen: voi ei, olen tosi pahoillani... Voimia sinulle ja jaksamista taas uuteen kierrokseen!

Maricce: Kärsivällisyyttä ja voimia sulle! Toivottavasti laastari saa limakalvon kunnolla kukoistamaan ja alkio saisi erinomaisen alusta porautua!

Junnu
: Eikö sullakin olla blastoja siirtämässä? Eli niitä varten joudutaan laittamaan Lugeja 5päivää ennen kuin siirtoa tehdään. Oliskohan sulla siirto ensi tiistaina tai keskiviikkona...

Oliko kukaan eilen siinä Ovumian tilaisuudessa???
 
Hei kaikille! Olen ollut viime pettymyksen jälkeen vähemmän palstoilla ja nyt muutaman päivän kokonaan pois koneen ääreltä.

Siksi tällä kertaa yksilöimättä ISO :hug: kaikille pettyneille! Voimia!

Ja sitten ELLASTIINALLE VALTAVASTI ONNEA!!! Voi miten toivon, että teillä menisi nyt kaikki hienosti loppuun asti - ja kyllä meneekin. :heart: Kiitos kannustavista sanoista. Kunpa kevät toisi meille kaikille onnen.

Piinaajille voimahalauksia! Se ei todellakaan ole mitään herkkua se kaksi viikkoa epätietoisuudessa.
 
Moikka! Varmaan pitäis olla positiivinen, mut tykkään on pessimisti. Ei oo pettymys niin kova, ku muutaman päivän aattelee, et ei siellä masussa kuitenkaan ketään oo. Negan jälkeen voi aatella, että miehän tiesin, vaikka ei taia paljon lohduttaa. Ite oon tosiaan saanut sen verran monta negaa vuosien varrella, et plussa tuntuis jo jotenkin omituiselta, tuntuu et eihän se nyt mitenkään voi miun kohalle osua. Toisaalta lahjamunasolut antaa toivoa, ehkä niistä kuitenkin tulis jotain. Jos nyt ei onnistu, aion pitää kuukauden tauon ennen seuraavaa PAS:ia. Jotenkin miustakin tuntuu, et keväämmällä vois tärpätä paremmin.

Kerron huomenna kuin kävi. Mielellään liittyisin Ellastiinan plussanneiden pinoon. Voimia kaikille! :hug:
 
Oon ollu nettipimennossa, kun compuutteri oli huollossa!

Ihan ensimmäiseksi lähetän suuren suuren voima :hug: sitä tarvitseville!

Ja sitten hirmuisesti onnea plussanneille. :heart:

).( Huomenna meen siis ultraan niin tiedetään alkaako siirto häämöttää ensi viikolla...

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
Mä olin eilen kuuntelemassa Ovumian luentoa ja se blastokystihomma kuulosti tosi hyvältä, raskausprosentti 42 sekä tuore- ja pakastesiirrossa. Iso osa alkioista lopettaa jakautumisen päivänä 2 tai 3, jolloin ne yleensä siirretään joten 5-6 päivää vanhat alkiot on elinkelpoisempia ja pystytään valitsemaan parhaista alkioista se paras siirrettäväksi. Tosin juuri kadon takia tehdään vaan potilaille, keiltä saadaan väh 10 kypsää munasolua.
Hinnasta ei tosin ollut puhetta, mutta kalliiksi turhat alkionsiirrotkin tulee.
 
Hei, pitkän nettipaaston jälkeen! En ole nettiä aukonutkaan hetkeen aikaan, mutta nyt varovainen paluu linjoille :xmas: Pitkään oli flunssakierrettä + kuumeilua, jonka takia sitten jätin tammikuun PAS:n kokonaan välistä. Tuntui, että kehoni olisi liian huonokuntoinen yhtään mihinkään. Nyt sitten helmikuun alusta olen napsinut taas Zumeja, ja yrittänyt kasvatella limistä. Mutta kas, lääkkeet ei olekaan tehonneet toivotulla tavalla :eek:. Jo kp. 16 menossa ja limis on vasta hieman päälle 7 mm! :ashamed: Zume-annosta nostettiin, ja vielä maanantaina katsotaan, mihin limis on kasvanut. Kuulemma vielä kiertoviikolla 5 voi siirron tehdä. Eli Maricce sulta mun pitikin nyt kysyä, että mikä on kp:si ja limiksen paksuus, kun tuohon tulokseen tultiin, ettei limistä ehdi kasvattaa?! :ashamed: Viitsitkö vastata, mullekin nimittäin tuota mahdollisuutta väläyteltiin. Gynen mukaan en ole ainoa, jolle nämä Zumet eivät anna toivottua "vastetta"! Tuntuukin tosi hullulta, että esim. ivf:ssä limis oli 14 mm., nyt tuskin puolet siitä. Ei ymmärrä, missä mättää...

Niin, kaikille, jotka tässä kierrossa jouduitte pettymään, joukko :hug: Kyllä tämä homma on sitten välillä syvältä! Mutta eihän anneta periksi, eihän! :headwall: :heart:

Onneksi pari plussaa näyttää pinoon tipahtaneen. Voi teitä onnellisia, Lion ja Ellastiina, kaikkea hyvää raskauteen molemmille! Onnea ja voimia :hug: :heart:

:wave:
 
Nyt on itsellä hieman epäilevät fiilikset... Viime keskiviikkona siis plussasin ja olin ihan haltiossani. Tänään on ollut hiukan erilainen fiilis, jotenkin menkkamainen olotila... Rusehtavaa vuotoa vaan tulee päivittäin ja pelkään todella pahinta :/ Ultraan vielä aikaa 2 viikkoa eli mitään ei kai ole tehtävissä, muuta kuin odottaa...
 
Milliäinen, olen tosi pahoillani. :hug:

Ellastiina: Hurjasti onnea, upeita uutisia!!! Plussapino on kyllä tässä ketjussa kovin matala. Kiva että hyviäkin uutisia tulee!

Lion: Älä liikaa huolestu, alkuraskaudessahan voi tulla vuotoa. Ja se on kait aika yleistäkin (olikohan joka neljännellä naisella?!) Koita olla murehtimatta. :heart:

Kyllä on välillä pönttö olo, en tiennytkään että noiden zumejen tarkoituksena on kasvatella limistä ja että limiksen ohuudenkin takia voi siirto lykkääntyä. :/ Mariccelle kärsivällisyyttä odotella seuraavaa kiertoa! Ja toivottavasti Kentia sulla auttaa suurempi annos ja pääsette vielä tässä kierrossa siirtoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kentia:
Maricce sulta mun pitikin nyt kysyä, että mikä on kp:si ja limiksen paksuus, kun tuohon tulokseen tultiin, ettei limistä ehdi kasvattaa?! :ashamed: Viitsitkö vastata, mullekin nimittäin tuota mahdollisuutta väläyteltiin. Gynen mukaan en ole ainoa, jolle nämä Zumet eivät anna toivottua "vastetta"! Tuntuukin tosi hullulta, että esim. ivf:ssä limis oli 14 mm., nyt tuskin puolet siitä. Ei ymmärrä, missä mättää...

:wave:
Minulla kp 12 ja limis oli 6,4. Lääkärin mielestä onnistumis mahdollisuus noilla myöhäisillä kp tehdyllä siirrolla on huono ja varsinkin tällaisilla limiksillä. Ei siis suositellut kasvattelua...
Jos maalaisjärjellä ajattelee noita juttuja niin näin mä ajattelisin: Tuoresiirrossa sulla on oluut aina ovulaatio (tai monta) ja hormooni toiminta on hurjaa niin se limiskin kehittyy, mutta pakastesiirrossa ei niitä hormooneja ja sitten ovulaatioo välttämättä tapahdu joka huonontaa sitten limistä. Sanokaa jos olen väärässä, sillä tää ei oo tietoo vaan vain maallikon arvailua :LOL:
 
Testi on tehty eikä siinä näkynyt ku yks viiva. Mut epäilen et saatoin mokata testin. Tykkään tehä testin niin, et kerään pissaa kuppiin ja pidän testipäätä siinä. Luulin et testi on samanlainen ku se, minkä ne edellisellä kerralla klinikalta anto. Mut ei, käyttöohjeissa ei mainittu mitään tuosta vaihtoehdosta. Ja pissa oli jo kupissa.

Aattelin pelata varman päälle ja jatkaa lääkkeitä huomiseen. Tänään täytyy hommata uus testi. Tuskinpa se tulos siitä muuttuu, mut kuitenkin.
 

Yhteistyössä