PARTYLITE ILTA

  • Viestiketjun aloittaja Kutsuttu :)
  • Ensimmäinen viesti
muija
mä olin kanssa tässä lähiaikoina kutsuilla. Ihan ok, mut sitten kun se esittelijä alkoin luennoimaan Seimi-somisteesta, hinta jotai 250e...Ummet ja lammet siitä sepusti, varmaan 20minsaa siitä yhestä ainoosta somisteesta...Luuliko se idiootti että se sais tosiaan jonkun ostamaan sen hintaisen tavaran?? Semmonen missä on Maria, Joosef ja Jeesuslapsi ja siinä voi polttaa kolmea tuikkivaa. HUH.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
No ensin kuunnellaan esittelijän kehuja niistä löyhkäävistä tuotteista. Sitten kuunnellaan esittelijän palopuhetta, kuinka emäntä saa lahjan jos niin ja niin paljolla tilataan... Tämä vaihe saattaa toistua useampaan otteeseen... Sitten nostellaan esitettä naaman eteen ettei lemuavien tuotteiden hinnoista järkyttynyt ilme näy... sitten etsitään kaikista halvin tuote, jos ei ilkeä olla tilaamatta mitään painostuksen alla (kun emäntä saisi sen lahjan jos...)

Lopuksi sitten juodaan kahvit, ja yritetään vimmalla kieltäytyä olemasta seuraava kutsujen järkkääjä...
:LOL:

loistava kuvaus, olet ilmiselvästi ollut itsekin joskus paikan päällä. ;)
 
vieras
Joo ne on tosiaan ylihinnoiteltuja kynttilöitä. Joissakin on niissä ihan hyvä tuoksu sitä en kiellä. Mutta ajatelkaa ihan tosi 12kpl tuikkivaa 9,50?, vai onko jo enemmän?

Oon aika usein ollut partylite kutsuilla erään kaverin luona. Siellä on myös yksi toinen vakio vieras, joka on ihan haltioissaan. Soittaa ystävilleen tyyliin "mä oon partylite esittelyssä, minkä paketin mä tilaan nyt sulle? kelpaisko vihreä omena?"
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Onhan ne hienoja tuotteita, ja minusta on ok että emännänlahja perustuu myyntiin ainakin osittain (näin on melkeen kaikki kotimyyntijutut, ja se on ymmärrettävää ettei esittelijä joudu maksupuolelle hommatessaan emännänlahjaa ), mutta sitä en oikein sulata että jos joku ottaa minun kutsuiltani kutsut, niin MINUN lahjaani vaikuttaa se mitä kuukauden päästä tilataan kaverin kutsuilta
Mistä ihmeestä sä oikeen puhut?

Ja en ole todellakaan sieltä mitään ostamassa :D
Mulla on kynttilöitä omasta takaa ihan tarpeeks...

Musta on vaan mukava ku kerranki pääsee jonnekki ja joku kutsuu mut jonnekkin... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
Kalliita, ja KAAMEAN hajuisia on kyllä noiden tuotteet. Kaksilla kutsuilla oon ollut, ja ei ole pakkomyynnillä ollut raja... Ja enää en kutsuille mene, päätä särkee se lemu päiväkausia jälkeenkinpäin :(


Löytyy myös kynttilöitä tuoksuttomina.

Pakko myynti ei ole ainakaan minun myynti keinoni. Jos ei halua ostaa, niin ei ole PAKKO! Tiedän itsekin muutaman sellaisen konsultin joka pakko myy ja pikku hiljaa häneltä vähenee asiakkaat. Itse en asiakkaana, myöskään tykkäisi pakkomyynnistä :kieh:.
Kurjaa, että sulla on noin huono kokemus tullut 2 kutsujen perusteella.

Jokaisella on omat mielipiteensä ja mieltymyksensä. Kaikki eivät tykkää samoista asioista kuin toiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
No ensin kuunnellaan esittelijän kehuja niistä löyhkäävistä tuotteista. Sitten kuunnellaan esittelijän palopuhetta, kuinka emäntä saa lahjan jos niin ja niin paljolla tilataan... Tämä vaihe saattaa toistua useampaan otteeseen... Sitten nostellaan esitettä naaman eteen ettei lemuavien tuotteiden hinnoista järkyttynyt ilme näy... sitten etsitään kaikista halvin tuote, jos ei ilkeä olla tilaamatta mitään painostuksen alla (kun emäntä saisi sen lahjan jos...)

Lopuksi sitten juodaan kahvit, ja yritetään vimmalla kieltäytyä olemasta seuraava kutsujen järkkääjä...

Itse olen konsultti. Poltan esittelyissä aina tuoksuttomia kynttilöitä, koska moni voi olla allerginen tuoksuille. Koskaan en ole kertonut emännän etuuksista kutsuilla muuten kuin, jos asiakas on kiinnostunut pitämään kutsut kotonaan tai joku kysyy. Koskaan en painosta, ainoastaa kerron emännälle jos puuttuu hiukan siitä että saisi paremmin emännän etuutta. Annan hänelle mahdollisuuden noin viikon ajan kerätä summa, jos haluaa VAPAAEHTOISESTI. EN PAKOTA!!! Arvontakortissa kysytään, jos haluaa toimiqa emäntänä. Katson siitä ja kysyn sitten kyseiseltä henkilöltä milloin...

 
VIERAS
OHO PITI JATKAA VIELÄ..niin meillä ainakin ollu tosi kivoja iltoja kyttilän loisteessa ja kahvitellessa mitään pakkopullaa ei kellekkään ole ollu etikä todella pakoteta ostamaan mitään yms.ehkä ei kannata mennä jollei pidä ihmisistä joita kutsuilla on,jos niin ahdistaa.
 
vieras
siten että sillä tavalla voi saada positiivisen ilmapiirin kutsuille,kun täälä lemulasset ja muut haukkuu kuinka pakkopullaa on ym. niin aattelin tuoda tälläisen toisen näkökulman..että joku voi oikeasti nauttia niistä kutsuista (ostaa tai ei)..yritin ainakin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Onhan ne hienoja tuotteita, ja minusta on ok että emännänlahja perustuu myyntiin ainakin osittain (näin on melkeen kaikki kotimyyntijutut, ja se on ymmärrettävää ettei esittelijä joudu maksupuolelle hommatessaan emännänlahjaa ), mutta sitä en oikein sulata että jos joku ottaa minun kutsuiltani kutsut, niin MINUN lahjaani vaikuttaa se mitä kuukauden päästä tilataan kaverin kutsuilta
Mistä ihmeestä sä oikeen puhut?

Ja en ole todellakaan sieltä mitään ostamassa :D
Mulla on kynttilöitä omasta takaa ihan tarpeeks...

Musta on vaan mukava ku kerranki pääsee jonnekki ja joku kutsuu mut jonnekkin... :)

siis mä sain yheltä esittelijältä sähköpostia, että jos marraskuussa pidän kutsut, niin JOS niiltä tulee 2 kutsut lisää ja JOS mun kutsuilla SEKÄ niillä 2 seuraavilla on myynti yli en muista minkä summan, niin mä saan jonku superhyper-hienon lahjan
Siis sinä saat kyllä ihan normaalisti 15 tai 20% kutsujen myynnistä ilmaisia valitsemiasi tuotteita (yleensä30-100 eurolla) ja jos kutsuiltasi tulee kahdet jatkokutsut tammikuulle ja ne ovat ns. pätevät kutsut niin sinä saat sen varauslahjan jonka saa normaalisti silloin kun tulee neljät jatkokutsut.
 
Mulle myös tuli kutsu ja ollaan ens viikolla menossa. Tiesin kyllä että on kalliita, mut kun sain esitteen niin olin kyl tipahtaa pyllylleni. 2 haisutuikun paketti 25e! Mitään ei alta kahdella kympillä tainnut tosta kuvastosta löytyä. No kivahan sinne mennä on varmasti, mutta tosiaan on pikkasen tuikuilla hintaa :whistle:
 
Kimppa
Kutsuilla on ihan kivaa kun on hyvä ystävä emäntänä ja mukavaa porukkaa. Mutta se vähän nolottaa, koska en osta ikinä mitään. En voi sietää tuoksukynttilöitä, musta ne kaikki oheisrekvisiitat ovat tosi mauttomia ja hinnat ihan älyttömiä. Muutenkin yritän välttää kaikkea turhaa kuluttamista, niin valitettavasti nämä karsiutuu ekana pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
No ensin kuunnellaan esittelijän kehuja niistä löyhkäävistä tuotteista. Sitten kuunnellaan esittelijän palopuhetta, kuinka emäntä saa lahjan jos niin ja niin paljolla tilataan... Tämä vaihe saattaa toistua useampaan otteeseen... Sitten nostellaan esitettä naaman eteen ettei lemuavien tuotteiden hinnoista järkyttynyt ilme näy... sitten etsitään kaikista halvin tuote, jos ei ilkeä olla tilaamatta mitään painostuksen alla (kun emäntä saisi sen lahjan jos...)

Lopuksi sitten juodaan kahvit, ja yritetään vimmalla kieltäytyä olemasta seuraava kutsujen järkkääjä...
Ompas sulla positiivinen asenne näihin :D on olemassa kuitenkin miellyttäviäkin tapoja esitellä ja myydä, ja ainahan voi kieltäytyä kutsuista ennemmin kuin mennä kutsuille naama rutussa ;)
 
Minulla on hyvä kokemus Partylite kutsuista. Olin naapurin kutsuilla n. vuosi sitten jossa esittelijä oli miellyttävä ja tunnelma ihastuttava palavine (tuoksuttomine) kynttilöineen =) Arvokkaitahan ne on ja itsekin pitkään selasin kuvastoa ja mietin "mitä pitäisi tilata" (huom! painostusta ei ollut vaan tunne tuli vaan itseltä ). Ihastuin sellaiseen hopeoituun kiekurakynttilänjalkaan, jonka nimeä en muista. Ajattelin ostaa siihen ne huurrekuvut sitten seuraavaksi. Mitään muuta en kutsuilta ostanut, juuri hinnan takia. Tykkäsin kovasti niistä tuotteista, mm. seinäkynttilätelineet on kauniita. Vaikka ne hinnat tuntuu korkeilta, uskon että nuo tuotteet on kuitenkin ihan laadukkaita koska ei ne muuten tekisi niin hyvin kauppaansa. Voisitko Hunajabubu kertoa tuosta laadusta vähän enemmän kun minua nuo Partyliten tuotteet kiinnostaa kyllä?
 
Mie olen käynyt kutsuilla 2 kertaa. Ekakerralla oli fanaattinen vanhempi naishenkilö esittelijänä ja niin tyrkky, etten sen takia tilannut mitään. Toisella kerralla oli tosi kiva ja rempseä esittelijä. Ei kestänyt esittely kauan ja antoi katsella itse rauhassa ja päättää tilaako vai eikö. Noh, sitten sai minutkin pitämään kutsut. Saldona hauska vaimojen käkätysilta ja rentoutumista sekä 150?:lla ilmaisia tuotteita. Ihan hyvin.

Itse olen päättänyt, että niitähän voi ostella pikkuhiljaa niin ei kirpase niin kovasti. Yhen somisteen silloin ja kynttilöitä tällöin, miten budjetti antaa myöten.

Ja niistä tuoksuista. Kannattaa laittaa 1-2 tuoksuvaa korkeintaa yhtä aikaa (samaa tuoksua) ja lisäksi tuoksuttomia.
 

Yhteistyössä