PARTYLITE ILTA

  • Viestiketjun aloittaja Kutsuttu :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mä jäin koukkuun ekoista kutsuista..kalliitahan ne n mutta jokaisella varmaan on "oma juttu" johon valmis panostaa..joskus oon ollu kutsuilla joissa piti olla käteistä,tästä kauan aikaa ja nykyään melkein aina saanu pankkisiirron..nauti ihanista tuoksuista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Juu tiedossa on et ne on kalliita :O
Mut mukava ku kututtiin :)
Minulla oli ekalla kerralla tuuria ja voitin arvonnassa pienen paketin niitä tuikkivia ( ärsyttävä nimi niillä, tiedän kyllä miksi niitä niiksi sanotaan, silti ärsyttävää ) ja pääsin kokeilemaan tilaamatta =)
 
Mä kävin kanssa tiistaina....Ostin ihan vaan kannatuksen vuoksi pari pakettia tuikkivia..Kaverilla on ensviikolla kutsut ja sinnekki "pitäis" mennä. Ihaniahan ne on ne tuotteet, somisteita en oo raaskinu ostaa moneen vuoteen, vain kynttilöitä ostan näin joulun alla.
 
LemuLasse
Kalliita, ja KAAMEAN hajuisia on kyllä noiden tuotteet. Kaksilla kutsuilla oon ollut, ja ei ole pakkomyynnillä ollut raja... Ja enää en kutsuille mene, päätä särkee se lemu päiväkausia jälkeenkinpäin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
Kalliita, ja KAAMEAN hajuisia on kyllä noiden tuotteet. Kaksilla kutsuilla oon ollut, ja ei ole pakkomyynnillä ollut raja... Ja enää en kutsuille mene, päätä särkee se lemu päiväkausia jälkeenkinpäin :(
Kutsuilla ei konsultti sais polttaa noita tuoksukynttilöitä, vain tuoksuttomia. Tuoksuttomia mä sieltä ostan aina....Niistä tuoksuista tulee kyllä päänsärky, ihan totta. Varsinkin kun jos on monta tuoksua sekaisin palamassa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
Kalliita, ja KAAMEAN hajuisia on kyllä noiden tuotteet. Kaksilla kutsuilla oon ollut, ja ei ole pakkomyynnillä ollut raja... Ja enää en kutsuille mene, päätä särkee se lemu päiväkausia jälkeenkinpäin :(
On niitä tuoksuttomiakin, mutta kutsuilla tosiaan saa helposti päänsäryn, jos kaikki haisut levitellään esille :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mitä siellä kutsuilla yleensä tehään ja kauanko kestää?
En ole ikinä ollu
Esittelijä kertoo tuotteista, omaan tyyliinsä, joku imelästi, joku vähän rennommin, sitten ne tilaavat jotka haluavat tilata, yleensä kahvit päälle ja kestää noin pari tuntia. =)
 
LemuLasse
No ensin kuunnellaan esittelijän kehuja niistä löyhkäävistä tuotteista. Sitten kuunnellaan esittelijän palopuhetta, kuinka emäntä saa lahjan jos niin ja niin paljolla tilataan... Tämä vaihe saattaa toistua useampaan otteeseen... Sitten nostellaan esitettä naaman eteen ettei lemuavien tuotteiden hinnoista järkyttynyt ilme näy... sitten etsitään kaikista halvin tuote, jos ei ilkeä olla tilaamatta mitään painostuksen alla (kun emäntä saisi sen lahjan jos...)

Lopuksi sitten juodaan kahvit, ja yritetään vimmalla kieltäytyä olemasta seuraava kutsujen järkkääjä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LemuLasse:
Lopuksi sitten juodaan kahvit, ja yritetään vimmalla kieltäytyä olemasta seuraava kutsujen järkkääjä...
Tuo on totta :D Samalla lailla pitää katsella vaan kahvikuppiinsa kuin koulun vanhempainillassa, kun haetaan rahastonhoitajaa luokkaretkirahastolle :D
 
Onpas teillä ikäviä kokemuksia partylite kutsuista :eek: Itsekin sain kutsun sellaisiin, ja aion taas mennä. Todella mukavaa on aina ollut! Ehkä johtuu sitten siitä että kutsujen pitäjä on kummitätini joka jo itsessään on aivan ihana ihminen =)
 
aisiis
Ota nitro lähtiessäs ettet saa sydäriä kun näät ne hinnat. Ihan paras oli se mosaiikki hurrikaani lyhty vaatimattomat sata euroa :D:D:D Saman pytyn saa täältä halpiksesta n.10 e. Hupsuja höynäytetään :D :D Ja mikä parhainta hupia, naiset seuraa esitystä joko A) järkyttyneenä tai B) hypnoottisessa hurmiossa. :D :D
Ollaan me naurettu sille kuvastolle ihan porukalla....
 

Yhteistyössä