hei! elikkä onko kukaan tuohon alaan kouluttautumassa? itse meinaan hakea.. tuntuu vaan aika kauhealle minä ikäloppu mennä nuorien sekaan, olen siis 22v, mutta ei ole koulutusta, ja sen nyt haluan. kokemuksia jos on niin tervetulleita =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
no empä nyt sanoisi että hyvä työllistymismahdollisuus,oikeastaan ennemminkin aivan p-ska..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
siksi,kun kiinnostaa, ja hyvä työllistymismahdollisuus, mutta lisää tietoa kun saisi, kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos haluat paljon töitä ja vähän rahaa, niin way to go babe!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no empä nyt sanoisi että hyvä työllistymismahdollisuus,oikeastaan ennemminkin aivan p-ska..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
siksi,kun kiinnostaa, ja hyvä työllistymismahdollisuus, mutta lisää tietoa kun saisi, kiitos =)
mutta ala kyllä mukava olisi, se oli joskus minunkin haave-ammatti.