hei! elikkä onko kukaan tuohon alaan kouluttautumassa? itse meinaan hakea.. tuntuu vaan aika kauhealle minä ikäloppu mennä nuorien sekaan, olen siis 22v, mutta ei ole koulutusta, ja sen nyt haluan. kokemuksia jos on niin tervetulleita =)
siksi,kun kiinnostaa, ja hyvä työllistymismahdollisuus, mutta lisää tietoa kun saisi, kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
no empä nyt sanoisi että hyvä työllistymismahdollisuus,oikeastaan ennemminkin aivan p-ska..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:siksi,kun kiinnostaa, ja hyvä työllistymismahdollisuus, mutta lisää tietoa kun saisi, kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
eipä se nuon aina mee, ja täällä missä asun on, 12 parturia jokaseen n.viikon jonot.. kuhan leipänsä tienaa, niin ja niin minäkin haen yhteishaus seinäjoelle kouluun.. mutta kiitos kannustuksistaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos haluat paljon töitä ja vähän rahaa, niin way to go babe!![]()
ja ajattelin kyllä koulun loputtua perustaa oman puljun, tai ekaks vuodeks vuokratuolin, mutta sen jälkeen, =) mitään ei saa jos ei yritä =)Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no empä nyt sanoisi että hyvä työllistymismahdollisuus,oikeastaan ennemminkin aivan p-ska..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:siksi,kun kiinnostaa, ja hyvä työllistymismahdollisuus, mutta lisää tietoa kun saisi, kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksi parturi-kampaajaksi?
mutta ala kyllä mukava olisi, se oli joskus minunkin haave-ammatti.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel